Home > WoRD LiFe > Yahoo messenger dan SMS…

Yahoo messenger dan SMS…

Salam..

Berjumpa kembali.kali ni aku nak bercerita pasal yahoo messenger dan SMS.kisahnya agak suram sebab sepanjang minggu ini aku telah berkomunikasi hanya menggunakan teknologi dengan rakan-rakan sekelas dahulu yang dah lama tak ditemui..

Yahoo messenger dan SMS adalah medium penghubung kami semua sekarang kerana berjauhan dan sibuk dengan tugas masing-masing.Aku hanya dpt berhubung dengan sharmila dan kamaruzaman.mereka berdua sudahpun mendaftarkan diri sebagai ahli dalam dunia perpustakaan dan sudah bergelar librarian..tahniah korang berdua!

sehingga kini aku masih berharap agar rakan2 yang lain dapat menghubungi aku dan bercerita tentang hidup masing-masing setelah lama tidak berjumpa.selain suzila yang kini menjadi rakan sekerja aku, rakan-rakan yang lain masih menyepikan diri..di kala ini aku sering teringatkan suasana belajar di dalam kelas IS223 / A yang aku anggap memang seronok.setiap detik yang dilalui sudahpun terpahat dalam ingatanku dan sukar untuk dipadamkan.semangat setiakawan adalah perkataan yang boleh aku istilahkan sepanjang aku bergelar seorang pelajar Universiti Teknologi MARA, Ijazah Pengurusan Maklumat (Pengurusan Pusat Sumber Maklumat)…

harapan aku adalah supaya rakan-rakan semua akan sentiasa berhubung antara satu sama lain kerana bagi aku ukhwah yang terjalin sepanjang tempoh perkenalan kita semua adalah sungguh indah dan ianya tidak patut terputus begitu sahaja..aku rindukan korang sumer…

Categories: WoRD LiFe
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

