Home > WoRD LiFe > Giliran Shina tinggalkan PLF…

Giliran Shina tinggalkan PLF…

rtte.JPG

Salam.

Baru minggu lepas staf library PLF menerima kejutan dengan tindakan Taqie yg berhenti kerja atas alasannya yg tersendiri. minggu ini pula langkah yg sama dituruti oleh rakan sekerja merangkap transcriber PLF, Shina yg mendapat tawaran kerja daripada PNM.

Perasaan terkejut memang ada dalam diri aku bila mendengar berita tersebut, tetapi memandangkan itu adalah rezekinya, aku pun rasa berbangga walaupun pasni susah @ mungkin dah tak akan berjumpa lagi. walaupun singkat tempoh perkenalan aku ngan shina ni, tetapi kemesraan tetap wujud umpama kakak ngan adik la. aku rasa hormat kat dia sebab walaupun rupa fizikalnya alim, tetapi dia jenis boleh layan la lawak2 bodoh aku..bagusnya..

dengan pemergian shina ke PNM, tempatnya akan diisi oleh transcriber baru merangkap ex-digitalization team, encik T. Halim. beliau memang layak mengisi kekosongan yg ditinggalkan ini dengan kredibilitinya yg memang bagus. beliau juga merupakan juara dalam acara 100 meter menukar tayar kereta. tahniah T. Halim!

Jadi, sebagai penamat rentetan sedih ini, aku ingin memohon jutaan kemaafan andainya selama perkenalan ini, aku ada melukakan hati shina. maklum la, kat opis akulah manusia yg selalu buat kaco dan suka buat lawak2 bodoh untuk menghiburkan hati. shina jgn amik hati plak key? anyway, selamat maju jaya shina..

Categories: WoRD LiFe
  1. November 17, 2006 at 9:49 AM

    kepada sharina,

    pemergiannya menjadikan geng perdanese kekurangan sorang tenaga kerja.. oleh itu kerjanya untuk menchari pengganti.
    nampak gayanya T. Halim akan mengambuil alih tampuk kedudukan nya..
    semoga T. Halim akan meneriam dengan gumbira amen…

    kepada yang lain, teruskan usaha anda dan ibadah yang sedang menunngu kita…
    idup perdanese….

  2. November 17, 2006 at 9:50 AM

    di kala Isnin minggu depan, cik sharyna akan menjadi warga PNM yang rasmi….

    oleh beliau akan menjadi seorang pegawai PNM yang sah…
    sapa nak mintak sah sijil, bulehlah jumpa dia jugak lepas nie…

    itulah dia… ruzki maseng2 kan? Tuhan saja yang tentukan…
    kita tak bule berenti mengharap dan berusaha…

    lawak-lawak jugakk.. bulan depan Raya Haji woiiiii

  3. November 18, 2006 at 3:21 AM

    Salam semua…
    Thanks amien kerana sudi mencoretkan sesuatu yg menyentuh hati ini…hehe…Walaupun singkat persahabatan kita semua, inshaallah PLF n kengkawan di sini akan sentiasa tersemat di hati…You all are the best n very sporting friends…Inshaallah panjang umur kita jumpa lagi ye..Teruskan usaha, inshallah rezki tetap amien akan sampai jua..Ya…majulah blog untuk PLF n negara🙂

  4. November 18, 2006 at 3:33 AM

    Buat bos kecik…Cik Adnan Rizal…jgn marah na…
    Tima kacih coz sudi menerima sy sbg tenaga kerja di PLF selama 4 bulan..Walaupun singkat, ia memberi saya byk pengalaman baru yg tak pernah sy dpt di tempat lain…
    Tima kasih again kasi sy guna tepon, minta sign sijil n lain2…Mungkin berkat signature cik nan kt sijil2 tu, alhmdulillah sy dpt kerja…So, kengkawan yg lain apa lagi…cepat ramai2 suruh cik nan sign sijil, inshaallah nnt dpt kerja..:)

  5. persatuan pustakawan perdana
    November 18, 2006 at 5:11 AM

    sharyna,

    hang tolong jgn boh nama penuh aku na…
    hang nak panggei nama lain aku tak kesah, tp tlg la ye hehe jgn boh nama betui aku tu…
    nama lain aku tak kesah langsung, mcm la amroth panggei aku tu…
    nama tu mmg aku tak bule trima la…yeeehaaaa..sorry to say na..

  6. persatuan pustakawan perdana
    November 18, 2006 at 5:12 AM

    aku mmg tak suka org kenai aku dgn nama tu.. tak mengancam la… kurang umphhhhh…

  7. November 19, 2006 at 11:55 PM

    takpa sharyna,.. no problem… aku ok ja hiyaaaaaaaaaaaaaaappp

  8. November 19, 2006 at 11:56 PM

    idup sharyna….
    kengkawan semua.. hangpa kena panggei dia cik librarian tau..
    kena hormat dia… aku pon kena hormat dia… tabik Cik

  9. November 20, 2006 at 12:02 AM

    apa yg hang dok melalut ni haa…

  10. Pendeta Cinta
    November 20, 2006 at 4:32 AM

    Begitu la adanya cerita kehidupan dalam PLF ni.Insyaallah, pas ni giliran kita plak.

  11. November 20, 2006 at 9:33 AM

    melalut adalah satu tradisi aku masa ujan lebat nie…
    selamat balek dalam ujan lebat yeeehaaaaaa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

