Home > WoRD LiFe > Amanat terakhir mantan Ketua Transcriber…

Amanat terakhir mantan Ketua Transcriber…

rada.JPG

>Berikut adalah antara amanat dan wasiat terakhir yang ditinggalkan oleh mantan Ketua Transcriber kepada penggantinya. Semoga beliau akan berjaya dalam mengharungi hari-hari mendatang. May the force be with you..hahaha…

Categories: WoRD LiFe
  1. December 13, 2006 at 5:41 AM

    hahahahahahahahaahhaahahahaha.. memang bertepatan la dialog di atas.
    tepat dan padat maksudnya… bak kata pepatah…

    ringkas tapi power…tu dia..

    rupa-rupanya, pak halim nie pernah terdetik kat ati dia untuk rampes jawaten dr abg PTidoq tu rupanya.. tapi, Tuhan tlah qabulkan doa hang untuk mendapat jawatan tu… apa pon, aku uchapkan semoga berjaya dan setia menjadi transcriber yang berjaya serta gemilang… “kini, gemilang itu dalam tangan ku”

    aku tujukan lagu Gemilang – Jac untuk hang,….

    untuk abg PTidoq, aku tak tau nak kata apa lah… sebab hang mmg ditaqdirkan sebegitu….idup Ptidoq

  2. December 13, 2006 at 5:41 AM

    pak halim nie mmg smart gitu…

    tak gitu?

  3. shimot
    December 13, 2006 at 5:46 AM

    Kui..kui..Sempurnakan lah hari Tengku…
    xlama lagi MyVi ijo muda parking kat plf ni..kuikuikui…

    Go..go Tengku Halim..

  4. December 13, 2006 at 5:48 AM

    mudah mudahan aku akan berjhaya menumphang Myvi tersebhut untuk ke tempat kerija..huhahha

  5. December 13, 2006 at 7:38 AM

    hahahahahhahaha……

  6. December 13, 2006 at 7:38 AM

    kuikuikuikuikuikuikui……

  7. December 13, 2006 at 8:19 AM

    amboi pak amien nie,

    ejaannya sunggoh membransangkan la….
    wah.. aku suka sunggoh bebudak tiru ejaan lama nie

  8. December 13, 2006 at 8:41 AM

    Memang betui…
    orang-orang baharu patut belajo cara mengheja cara dulu-dulu.
    syabas enchik axl rose!!

  9. December 13, 2006 at 10:03 AM

    Salam…
    sape nak beli myvi ijo tu…tengku halim ka???

  10. December 13, 2006 at 11:48 PM

    ya betul, kalau kome nak tau, ejaan yg mcm aku pakei nie la yg digunakan pada suatu ketika dulu sebelum adanya ejaan yang ada sekarang nie… so, jgn lah rasa pelek dan terkejut ye kengkawan semua…. ini smua normality yang ada dlm kehidupan manusia di alam ini.

    ejaan dulu nie mmg UNIC la katakan. sebab chara ejaan dan bunyi nya akan membuatkan seseorang tu akan rasa gelak.. betui kan? sebab ejaannnya tu mmg tersendiri la.. hahahhhaha

    tengku halim nak beli keta, tg halim nk beli keta…

  11. December 13, 2006 at 11:48 PM

    mengeja ye…

    In’che….

  12. lurvlymaria
    December 18, 2006 at 6:59 AM

    eh bukan kuasa itu telah jatuh ke tgn aku ke?

  13. December 18, 2006 at 8:59 AM

    cik lurvlymaria memberi komen didalam blog ini semata-mata hanya mahu menghabiskan masa kerjanya..beliau berchadang dengan cara ini ia akan dapat mengurangkan kadar KPI bahan transcribenya…baguih cik lurvlymaria ni..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s