Home > WoRD LiFe > Apa cerita ko ni Kammy…

Apa cerita ko ni Kammy…

ilang.jpg

P/S: Apa cerita la ko ni Kammy? Aku dah kasitau bebudak ni ko memang misteri. Tetapi dengan keluarnya berita ni menyebabkan ko jadi lagi misteri. Apa daa…Lain kali jangan hilang-hilang lagi. Susah orang lain nak cari ko tau? Dah la gambo tu physcho giler…hahaha..Kammy Kammy…Rakan-rakan lain, sila komen…

Categories: WoRD LiFe
  1. myasara
    April 25, 2007 at 1:03 AM

    mengikut sumber yang boleh dipercayai,kamarul telah ditarik ke alam bunian..tapi sekarang ni dah jumpa kat puchong..magik tu..

  2. Etons
    April 25, 2007 at 2:53 AM

    mengikut sumber lain plak, kamarul didapati telah berjumpa dgn orang purba, ohh rupa-rupanya itu hanya mimpi belaka, dia selamat dijumpai di ruamhnya di Puchong…hehe…sian btul la aku kt kamarul ni!

  3. Cimot
    April 25, 2007 at 5:48 AM

    aduhh…banyak sungguh fakta2 yang berkaitan dengan Kemmy.. tp yang mana 1 yg betul.. kalau nk tahu lebih lanjut… sila bertanya dengan sumber2 yg boleh dipercayai..tapi kan..apa2 pun… JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DI SELUBUNGI…MISTERRRIII…
    wahh…ni dah boleh masuk Misteri Nusantara dah ni…. lagi glamor..dulu misteri Moto Shimie… pastu misteri Pau Suri….. pasni Misteri Kehilangan Kemmy…wakakakakkaka

  4. nameless
    April 25, 2007 at 5:51 AM

    ontah le, x dapek pakcik nk nolong.moga2 lopeh ni jgn d ulang lg.hish…abeh smpai satu malaya risau dibueknyo.apa pn pakcik doakn ekau success di masa dopan,lupokn kisah silam..buek azam baru

  5. April 25, 2007 at 5:59 AM

    aku selalu berbincang mengenai kemisterian kammy ngan tengku halim. tapi sekarang aku benar-benar percaya beliau memang misteri. besar kemungkinan beliau bertukar menjadi serigala jadian dan akhirnya pulang ke daerahnya semula iaitu puchong untuk mengambilalih semula jajahannya dahulu….entahlah…banyak sangat teori konspirasi yang berlaku disini…semuanya perlukan penjelasan…

  6. momok
    April 25, 2007 at 6:15 AM

    bila baca berita tu aku mcm percaya, tak percaya jer..betul ke budak ni ilang…sapa nak culik beliau? bak kat mr. amien dah la gambo mcm tu sampai kesudahla gamaknyer org x jumpa si kammy ni..aku rasa beliau adalah seorg yg hensem la jugak… aku tergelak besar apabila melihat gambo itu…kejam sungguh ! sapa yg bg gambo tu.

  7. April 25, 2007 at 6:39 AM

    betul tu…aku pernah menyaksikan kehenseman beliau ketika beliau mencukur jambangnya…tetapi memang mangkuk ayun betul la sapa yg menyebarkan gamba yg kurang senonoh itu…menjatuhkan maruah aku je sebagai ex-roomatenya dulu…huhu

  8. Cimot
    April 27, 2007 at 12:45 AM

    ishh..ishh…mmg kejam betul siapa yg bg gmbar tu.. Apapun Allhamdulillah…sbb beliau telah “DIPULANGKAN” kembali di rumah sewanya di puchong.. lepas ni bleh la shooting utk Misteri Nusantara The Movie….

  9. May 3, 2007 at 10:18 AM

    begitulah cheritanya yob yong oi…

    kammy nie betui lah, gambornye pulak dah camtu, aduhai.. tak tergamak nak nengoknye.. kammy nie budaknye baik, seorang yang idea banyak, dedikasi,

    teman kenei bebenor budak nie…
    tu la, bile dah sampei kat dalam paper nu, cherite mengarut-ngarut la keluornye…

    dah la kammy, semoge mike berjaye dalam bidang mike ye…
    ilang tu memang ilang le, chume disorok org kat makam sultan tu…

    peace

  10. May 6, 2007 at 11:57 PM

    aku doakan semoga kammy dpt keja sini balek la,
    ari tu, en shah ada ckp kat aku yang bagi tau kammy suruh dia keja sini balek la.. sementara nk dpt keja lain..

    kammy, hang nak tak?

  11. legend
    March 18, 2011 at 5:01 PM

    la nie kammy dah berjaya sebagai penerbit filem-filem pendek dan siri dokumentari terbitan FM productions

  12. legend
    March 18, 2011 at 5:02 PM

    Dan kammy pernah datang ke sini untuk berbincang mengenai siri-siri dokumentari yang buleh dijadikan sebagai wadah penonton TV astro di Malaysia.

    • March 18, 2011 at 5:36 PM

      kammy, sila baca semula entry ini dan buat dokumentari misteri mengenai diri anda. hahhahha…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s