Home > WoRD LiFe > SUDUT NOSTALGIA

SUDUT NOSTALGIA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Malam semalam sebelum aku tido, aku terfikirkan tentang sesuatu. Aku mempunyai banyak koleksi gambo sejak aku lahir sehinggalah aku dewasa cam sekarang. Jadi aku terfikir tentang saat-saat indah dan nostalgia sepanjang hidup aku. Jadi aku mendapat idea untuk meletakkan satu ruang dalam blog aku ni sebagai ruangan tetap yang aku namakan sebagai “SUDUT NOSTALGIA”.

Jadi mulai saat ini, aku akan letakkan beberapa gambo yang aku kira menarik sebagai kenang-kenangan untuk diriku dan juga rakan-rakanku yang mendampingiku sejak dari dahulu sehinggalah sekarang. Semoga ruangan ini menjadi ruangan yang dapat mengungkap kembali pelbagai kenangan dan nostalgia buat diriku. Sekian

er.jpg

Nostalgia: Gambo ketika aku belajar di Universiti Teknologi MARA cawangan Machang, Kelantan. Ketika ini kami mengikuti program anjuran Fakulti dan ini adalah merupakan antara rakan-rakan lelaki satu batch aku yang memang cool. Memang seronok dapat berkumpul ramai-ramai dan bergelak tawa bersama.

Categories: WoRD LiFe
  1. hhehe
    May 29, 2007 at 4:00 AM

    wei.. bubuh la gambo scandal

  2. May 29, 2007 at 6:10 AM

    cik hhehe…boleh saya tau apakah skandal yang awak maksudkan itu?

  3. nawfals^mummy
    May 30, 2007 at 6:33 AM

    sape nama budak tu mien? ala yg tu, yg tu..ishh.. yg tu la..
    hencemnye.. nak risik untuk plf-ians yg single2 lagi ni..
    uiks, ada ke yg single lagi?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

