Home > WoRD LiFe > Karya boring….

Karya boring….

Dalam kebosanan ini aku tidak tahu apakah yang perlu dilakukan. Kembali kepada zaman aku aktif menghasilkan karya-karya digital menggunakan perisian Adobe Photoshop aku kembali hadir dengan buah tangan Super Impose terbaru ini. Memang bosan, tapi inilah yang dapat aku hidangkan demi untuk mengalirkan kebosananku itu ketahap yang lain. So aku kelaskan entri ini sebagai ‘Entri Bosan’. Sekian.

Categories: WoRD LiFe
  1. April 16, 2008 at 3:57 PM

    huh..memang bohsan..sebab semua boh gambar dia.enterframe tul..ekeke

  2. April 17, 2008 at 6:45 AM

    ok la cik myasara oooiiii…..
    nanti saya letak gambo awak bebanyak ye?

    kasi buat tribute sbb awak pun dah nak kawen kan?
    cian tengku halim, tinggallah dia menjadi bujang trang tang tang….

  3. April 18, 2008 at 12:10 PM

    inche`amien dah dapat kad jemputan saya? saya antr kat email..jemput dtg ye bwk la tunang skali..hehe

  4. PKR Bkt Gantang
    April 21, 2008 at 4:41 AM

    kak uda, jangan lupa bagi kad kat chief azahar mat noor tu..

    atau pon, kak uda scan, pastu email ja kat dia…senang cikit cherita…

  5. PKR Bkt Gantang
    April 21, 2008 at 4:44 AM

    ya, tengku halim semakin hari semaken membujang..banyak jugak org membuboh dia tu.. sian dia…

    amin, tolong nasehatkan abg tengku halim tu?

  6. April 21, 2008 at 5:08 AM

    semakin membujang? apa maknanya tu?

    aku dah nasihatkan dia supaya mandi bunga, tapi dia degil. asyik nak mandi pakai sabun DOVE susu kambin je, camne la awek nak lekat…

    patutnya hang la yg tulung dia, hang kan banyak pengalaman… hang kasi la bulu ajaib hang biar dia wat azimat nak mengurat awek. mesti line clear punyaaaa…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

