Home > WoRD LiFe > Selamat…

Selamat…

Selamat Hari Pekerja & Hari Buruh diucapkan kepada semua rakyat Malaysia. Tak kira samada anda merupakan lepasan universiti ataupun sekadar bekerja ‘kais pagi makan pagi’ kerana anda semua sebenarnya menyumbang sesuatu untuk negara dan mencari rezeki yang halal bagi sebuah penghidupan. Semoga sambutan ini akan menguatkan azam kita semua untuk bekerja lebih keras, tekun dan dedikasi demi mencapai kebahagiaan dalam hidup. Selamat!!

Categories: WoRD LiFe
  1. May 2, 2008 at 6:53 AM

    ya gambaq samy vellu tu memang patut diletakkan dalam blog hang nie…

    makan manusia dia nie…

  2. May 2, 2008 at 8:25 AM

    nampaknya hang sorang je yang setia mengomen dalam blog aku…sedihnyaaaa….

  3. May 2, 2008 at 8:26 AM

    aku saja je letak gambo tu sbb kalo bunyi je bab2 KERJA mesti dia terlintas dalam fikiran aku..

    mentri kerjaraya baru pun aku blum ingat nama dia lagi…hahaha…

  4. May 3, 2008 at 3:03 AM

    aku nie sorang yang akan terus mengomen selagi hayat dikandung badan…

    Mahathir pon dah ada blog.. apa lagi…

  5. Iori Yagami_TrGGaNU
    May 12, 2008 at 11:34 AM

    wat gaper nh amin?
    sj aku nk nyibuk,
    lain kali aku comment,
    pertama kali aku nk comment,
    kero kangkung wat gaper ler nh,
    klu aku juper dier aku nk kutuk smpai jd kesing,
    hehehhehe….

  6. May 13, 2008 at 1:50 AM

    saper iori yagami ni?
    nak kena blasah ngan Lin KOF 2002 ke?
    anyway sebarang komen dialu-alukan ok?
    kero kakung ngah keje kat johor, keje kilang proses kangkung…

  7. mama
    May 14, 2008 at 3:34 PM

    hehe amien. ape kaba..
    meh la blk plf..

    neway,
    awak di tagged

    mrshafiz.blogspot.com

  8. May 15, 2008 at 5:13 AM

    kabo baik mama…
    wah wah, nak ajak amien keje semula kat sana ke?
    dah windu kat amien ek? haha…

    apa tagged je mama.
    open la blog utk sumer orang komen, baru best!

  9. May 15, 2008 at 1:21 PM

    apahal lu mat!!!! project gua biler lu nak siapkan???

  10. mummy
    May 16, 2008 at 9:04 AM

    ala.. boleh la, dah open rasanya..

    a’ah balik sini la..
    takde lelaki la sini yg boleh dibuli selain abg halim mu ittew..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

