Home > WoRD LiFe > Utk Mama Sue SRPLF

Utk Mama Sue SRPLF

Salam

Aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih keapda Mama Suhana Stesen Radio PLF kerana dengan berjayanya memaksa aku menyiapkan tugasan Tagged ini. Walaupun aku banyak keje (keje main-main), tapi aku tetap dapat menyiapkan Tagged ini dalam tempoh masa yang singkat sahaja. Tahniah kepada diriku dan Tahiniah kepada Mama Sue. Hahahhaaaa….

5 TABIAT BURUK ANDA TIME SEKOLAH
1) Malas nak bangun pagi
2) Malas nak mandi
3) Malas nak gosok gigi
4) Malas nak pakai uniform skolah
5) RAJIN usya2 awek cantik kat sekolah..huhu

3 FAVOURITE SUBJECT ANDA… KENAPA???
1) Pendidikan Jasmani – Cikgu suka mengular minum air kat kantin
2) Matematik – Selalu kena praktis berdiri atas kerusi (boleh kuatkan diri ala2 kungfu Jackie Chan)
3) Komputer – Bleh chatting.. Gempak siot dulu2 punya chatting…

3 SUBJEK YANG ANDA TIDAK SUKA.. KENAPA??
1) Geografi – Terlalu luas kawasan subjek ini
2) Sejarah – Terlalu banyak fakta sejarah yang merepek-repek
3) Matematik – Ikut suka aku la, korang apa sibuk??

MENARIK PADA KAMU…??
Manarik tu takde, tapi manis ada la.. huhahahhaaa

KAMU PALING SUKA…..??
Benda free… Memang feveret aku la. Kalo orang kasi free mesti aku amik punya kecuali najis muhallazah, mutawasitah dan muhafafah… Itu tak baekk punyaaaaa……

ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA….????
Oksigen. Naya wooo kalo takde oksigen… Batman pun boleh surrender, apatah lagi Encik Nandre Power Rangers…

SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR, SIAPA YANG ANDA HUBUNGI???
Bantal. Aku akan sentiasa menghubunginya beliau dan menyatakan kasih sayangku kepadanya dengan harapan agar aku dapat tido lena setiap malam. Tapi dah kawen nanti lain mungkin lain la pulak ceritanya…hahahaa…

Dan sebagai pembalasan, aku ingin mengemukan calon untuk membuat tagged yang seterusnya. Silakan:

1) Papa Nande Buluman
2) Cik Suzila Anai-Anai

=======================================================
D’AMieN Copyright © 2008

Categories: WoRD LiFe
  1. pak lah hadhari
    August 23, 2008 at 2:46 AM

    ya, aku tak payah la tagged-tagged nie..lagi pon aku tak tau nak cherita apa la…

  2. pak lah hadhari
    August 23, 2008 at 2:51 AM

    1 TABIAT BURUK ANDA TIME SEKOLAH

    a. kekadang terlupa bawak water color

    5 FAVOURITE SUBJECT ANDA… KENAPA???

    a. Matematik – cikgu dia best / penting untuk masuk universiti
    b. Sejarah – memang aku suka sejarah
    c. Pend. seni – aku suka lukisan
    d. Sastera – banyak hikayat
    e. English – penting untuk masuk universiti

    3 SUBJEK YANG ANDA TIDAK SUKA.. KENAPA??

    a. Akaun – tak suka dulu akaun (sekarang kena suka sebab dah ada buat akaun company sendiri)
    b. Geografi – to complex
    c. Sains – kurang terer

    SPECIAL FEATURE PADA KAMU…??

    – Aku the legend

    KAMU PALING SUKA…..??

    – The Beatles

    ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA….????

    – Radio

    SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR, SIAPA YANG ANDA HUBUNGI???

    – Aku akan cari tempat landing sambil mendengaq radio .. lagu jazz and house

  3. puan suli...
    August 25, 2008 at 1:17 AM

    manis ke ko ni amien…..wek! wek! uhuk uhuk uhuk

  4. August 25, 2008 at 1:44 AM

    erkk..LOL LOL LOL ye arr aku pun nak tanya soklan yg sama ngan pn suli…

    suka aku bagus la mister amien nih..siap cepat n pantas jek..hahaha

    eh nape en nandre jwb kt sini? tepek kt blog sendiri la weii..eeeeeeeeee apa nih?

  5. August 25, 2008 at 1:48 AM

    5 TABIAT BURUK ANDA TIME SEKOLAH
    1) Malas nak bangun pagi
    2) Malas nak mandi
    3) Malas nak gosok gigi
    4) Malas nak pakai uniform skolah
    5) RAJIN usya2 awek cantik kat sekolah..huhu

    aku x thn tol yg no 5 ni!!! budak sekolah lg ko dah gatai ek..😛

  6. August 25, 2008 at 2:41 AM

    kepada pak lah hadhari: wang caya la sama lu pak lah…

    ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA….????

    – Radio

    = kalo hang nak best lagi, hang pi dengaq stesen radio PLF… sentiasa berbunyi-bunyi punya… hahahaha…

  7. August 25, 2008 at 2:45 AM

    kepada puan suli: jangan dok jeles na? memang ramai org cakap aku ni manis..huhu

    kepada mama sue: aku masa kolah mmg suka usya awak. tapi masalahnya budak2 pempuan tu yg dok mengorat aku…kira femes gak la aku zaman muda-mudi dulu…

    cik nandre, ada komen?

  8. September 3, 2008 at 9:41 AM

    5 TABIAT BURUK ANDA TIME SEKOLAH
    1) Malas nak bangun pagi
    2) Malas nak mandi
    3) Malas nak gosok gigi
    4) Malas nak pakai uniform skolah
    5) RAJIN usya2 awek cantik kat sekolah..huhu

    weh… ko jgn lue plak yang ke-6
    6) Kencing dalam sluar… hahah!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

