Home > WoRD LiFe > Blog Awards….

Blog Awards….

Terima kaseh yang tidak terhingga kepada Mama Suhana Stesen Radio PLF kerana dengan sukacitanya menganugerahkan Award kepada blog aku. Semoga beliau sentiasa gembira menyambut kedatangan hari lahernya yang dah agak berusia itu…. Semoga beliau relahati memasuki kelab 3 Kupang. Jadi disini aku nak anugerahkan pula Award ini kepada 4 pemenang. Kongsilah sama-sama ok? Dan pemenang secara berkongsi ini jatuh kepadaaaaaaaa:

1) Suehamster AKA Cik Anai-Anai
2) Puan Maria Qibby AKA Mama Bling2 Sr.
3) Papa Nandre si Tiga Kupang
4) Som Jer Jer AKA Jer-Jer Masak Kicap

Categories: WoRD LiFe
  1. JemaH JemAh JeMah
    September 16, 2008 at 6:42 AM

    huhu…perkongsian bijak nama nyer tu….

  2. September 16, 2008 at 6:52 AM

    wah, cik jemah mengomen blog aku la. selamat datang diucapkan kepada cik jemah.

    untuk pengetahuan semua cik jemah ni member kamceng aku dari dia kecik sampai la kecik cam skrg ni. err..maksud aku, di mmg ketot. hahahaa..

    anyway, selamat datang….

  3. sue
    September 16, 2008 at 8:00 AM

    muahahaha amien sempat lg hang promote aku ek..kihkihkih..terima kasih kerana sudi tepek award ni kt blogmu !!! bagus2 dpt apa2 elok kongsi bsama..erk..duit raya anak aku jgn lupa ok????

  4. September 16, 2008 at 8:14 AM

    blog amien mmg gila.. tp blog saya, TIDAK.. hehe
    gila2 remaja ke ni?

  5. September 17, 2008 at 5:52 AM

    gila nie bak kata macham asam garam dalam kehidupan.. heheheee

  6. September 18, 2008 at 4:59 AM

    mama sue: aku memang suka promote2 ni especially kepada stesen radio terbesar di PLF

    mama maria: blog anda mmg tidak gila, tetapa anda yg gila memBLOG…

    mat jebon: wah, tak sangka mat jebon pandai menulis komen dalam blog…

  7. September 18, 2008 at 6:10 AM

    jebon nie jebon sekolah punya tau. jangan main-main dengan jebon berijazah.

  8. September 19, 2008 at 5:50 AM

    aku tak layak menerima award ini… sapa lah diriku…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s