Home > WoRD LiFe > Perancangan…

Perancangan…

Assalamualaikum.

Selesai sudah sesi Reunion yang telah dijalankan pada beberapa hari yang sudah. Syukur kepada Allah SWT kerana mengurniakan rezeki kepada kami, rakan-taulan untuk berjumpa, bermesra dan mengeratkan hubungan silaturahim yang telah lama terjalin.

Kini, perancangan hidup aku di teruskan dengan beberapa aktiviti yang memerlukan perancangan dan ketelitian dalam menjalankannya. Antara beberapa aktiviti yang akan aku lakukan dalam 2, 3 mingggu ini dicoretkan sebagai remarks untuk aku menghadapinya dengan lebih baik. Antara perancangan tersebut adalah seperti berikut:

1) Berpindah rumah – Right now aku dah pindah ke Seksyen 24 Shah Alam
2) Beli Peti Ais+Mesin basuh+LCD TV – Barang-barang dah sampai semalam🙂
3) Pasang Astro – Insyaallah petang ini
4) Servis motor – Pasni dia cuti raya dalam seminggu. Kena servis, kalo tk jem nanti.
5) Servis Kereta – Perancangan untuk pulang beraya
6) Beli baju raya – Dah lama tak beli baju baru. Mungkin beli baju raya+baju keje skali kot…
7) Beli dodol, Kuih-muih, Keropok-kerepek – Beli utk mak aku daa.. Kuih tunjuk kata orang…

7 perkara yang dirancang bagi 2, 3 minggu ini diharapkan agar menjadi dan tiada halanganlah hendaknya. Pada hujung minggu ini Insyaallah aku akan pulang ke kampung halaman di Kuantan, Pahang. Dah hampir 3 bulan aku tak pulang. Sibuk memanjang sehingga kakak aku marahkan aku kerana tak pulang menjenguk keluarga. Insyaallah hujung minggu ini aku dapat berbuka puasa selama 3,4 hari bersama keluarga tercinta.

Mudah-mudahan semuanya selamat…..

Categories: WoRD LiFe
  1. September 24, 2008 at 8:03 AM

    semoga pulang ke kg dgn selamat ya adikku…
    dah de rumah baru, leh la buat open hse.. anak saya nak dtg claim duit raya..hehe

  2. September 24, 2008 at 8:09 AM

    claim ye?
    kalo mengikut undang-undang buruh yang aku buat sendiri, claim hanya boleh dituntut tetapi hanya akan dibayar dalam tempoh 7 tahun akan datang.

    so claim la kalo berani…hahahhaaa

  3. September 25, 2008 at 1:06 AM

    mane list untuk 17hb???

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

