Home > WoRD LiFe > 17/10 – 4 hari lagi…

17/10 – 4 hari lagi…

Asslamualaikum.

Masanya semakin hampir. Saat-saat yang tinggal kini semakin menghimpit aku dalam kesibukan harian bergelumang dengan tugasan dan kerja. Jadi apa yang ingin aku perkatakan disini cumalah sedikit persiapan mengenai majlis perkahwinanku. Disini aku letakkan Layout dan posisi meja yang disediakan kepada rakan-taulan sekalian untuk kemuadahan anda semua.

Ini hanyalah lakaran awal dan perubahan pasti akan berlaku disaat akhir. Tetapi diingatkan kepada rakan semua agar bersikap positif dalam menerima posisi meja yang diaturkan kelak. Disini juga aku sediakan senarai rakan-taulan dan meja kalian semua. Terima kasih.

Meja 12
En. Adnan Harris
Isteri En. Adnan (Pn. Ita)
Pn. Mariatul Qibtiah
Suami Pn. Mariatul (En. Hafiz)
Pn. Suhana
Suami Pn. Suhana (En. Abu)
Cik Suzila
En. Munawar
Pn. Suliana
Suami Pn. Suliana (En. Zaidi)

Meja 13
En. Abd. Halim
Cik Suriyana
Cik Noor Zaimah
En. Mohd Ridzwan
En. Mohd Ahkam
En. Husaini
Isteri En. Husaini
En. Azahari
En. Abdul Rozak
Rakan En. Abdul Rozak

Meja 14
En. Raja Mohd Ridzwan
Cik Siti Ainon Fairus
Cik Fazlin
Rakan Cik Fazlin
En. Kamaruzzaman
Isteri En. Kamaruzzaman
Cik Nurazreen
Cik Sharmila
Cik Siti Syuhairi
Rakan Cik Siti Syuhairi

Categories: WoRD LiFe
  1. October 13, 2008 at 4:27 AM

    🙂 tq amien

  2. October 13, 2008 at 4:39 AM

    welcome… datang cepat sket tau? pasal malam kita tu ada “kenduri lain” plak kan…

  3. October 13, 2008 at 7:58 AM

    oit.. aku takmo dok 1 meja dengan orang2 yang dah berumah tangga.. aku jeles😦 nnt diorang bermesra2 depan aku lak!!!

  4. October 13, 2008 at 8:18 AM

    aku saje je letak ko kat tempat geng2 kelamin tu. biar ko beringat sket agar kawen cepat2..hahahahhaa…kejamnya aku!!

  5. October 14, 2008 at 8:47 AM

    kalo aku nak dtg buleh lg ke? tp lone ranger je la..hasben keje..

  6. puan suli...
    October 15, 2008 at 12:26 AM

    amien…aku x dpt dtg la kenduri ko…sori ek!smoga berbahagia….

  7. October 15, 2008 at 2:00 AM

    hah!! banyak meja kosong lagi beb!!! lauk pon sure berlebih2 nih… aku bawak SUPIT sama JABIR🙂

  8. sue
    October 16, 2008 at 8:00 AM

    weh..so sowi aku pun x dpt dtg… en abu ada game..aku yg lupa dia dah bgtau lama..huhuhu cik lala sila bw supit n jabir yg byk okeh…

  9. maria
    October 19, 2008 at 3:16 AM

    sorry amien, cant make it to ur wedding aritu.
    hubby demam teruk. what to do.. xde rezki kan..

  10. October 20, 2008 at 4:50 AM

    hai suzila,

    sapa yang bermesra lebeh2 nanti tu? hahahahaahaa
    tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

  11. October 20, 2008 at 1:30 PM

    ala… mr. tiger legend macam tau-tau je… hahah!! hang memang terrar na!!!

  12. October 21, 2008 at 12:44 AM

    ala cik suzila nie, dari gerak geri mata dan rambut mu itu, aku dah bule bacha la.. heheheheehe, en mokhtar yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…..

    pengantin baru amien 7, hang tak panggei chief AMN Petronas ka?

  13. October 22, 2008 at 2:04 AM

    assalamualaikum…

    wah wah wah…
    bukan main lagi korang bermaharajalela dalam blog ni ek semenjak ketiadaan aku…
    memang nak kena nih!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s