Home > WoRD LiFe > She’s gone…

She’s gone…

Akhirnya dia pergi meninggalkan aku…

Telah lama aku membina hubungan ini akhirnya disini juga titik noktah hubungan aku dengan dia… Nampaknya sudah tiada jodoh antara kita… Aku relakan kau pergi…

Perrgghhhhh….. jiwang siot! Happy April Fool. Kalau ada sesiapa yang percaya dengan intro di atas mintak maaf la. Tu semua April Fool je rupanya. Sebenarnya She’s Gone adalah merupakan koleksi lagu yang telah memasuki carta lagu kegemaran aku sehari-hari. She’s Gone ni merupakan lagu nyanyian kumpulan Steel Heart.

Aku pada mulanya tak tahu lagu ni nyanyian siapa sebenarnya. Tapi setelah melihat persembahan Aweera (One In a Million season 3) baru aku tau kewujudan lagu dan kumpulan ini. Bila aku wat research sket, dapat la informasi mengenai kumpulan dan lagu ini. Jadi, mari kita layan liriknya.

steelheart

P/S: Aku taknak letak lagu ini untuk di download takut dicop sebagai lanun cetak rompak.

She’s gone,
Out of my life.
I was wrong,
I’m to blame,
I was so untrue.
I can’t live without her love.

In my life
There’s just an empty space.
All my dreams are lost,
I’m wasting away.
Forgive me, girl.

(Chorus)

Lady, won’t you save me?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.
Lady, oh, lady.

She’s gone,
Out of my life.
Oh, she’s gone.
I find it so hard to go on.
I really miss that girl, my love.

Come back into my arms.
I’m so alone,
I’m begging you,
I’m down on my knees.
Forgive me, girl.

(Chorus x2)

Lady, oh, lady.
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me?
For all I’ve done to you.

Categories: WoRD LiFe
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

