Home > WoRD LiFe > Boring

Boring

Assalamualaikum.

Boringnya…

Dah hampir sebulan aku mencari rezeki di IACT. Esok secara rasminya akan menjangkau usia 1 bulan aku berkhidmat di sini. Pada mulanya agak susah jugak nak menyesuaikan diri dengan persekitaran kolej swasta ni. Tapi dalam seminggu dua ni aku dah jadi biasa. Semuanya kerana niat untuk mencari rezeki buat keluarga.

Perancangan aku kini adalah untuk membangunkan perpustakaan di kampus baru yang akan di buka pada awal bulan Ogos ini nun di Jaya One. Insyaallah, kalau ada rezeki mungkin sempat aku merasa suasana baru disana.

Tajuk boring tu sebenarnya aku tujukan buat kerja aku sebagai Librarian kat sini. Memang bosan, tapi aku harung je la. Doa aku mudah-mudahan dalam tempoh setahun dua ini aku akan mendapat kerja dalam sektor awam. Insyaallah…

Chow dulu…

Categories: WoRD LiFe
  1. May 10, 2009 at 1:31 AM

    At least x seboring L.I saya. Tu bukan L.I dah tu. Dah jd pencacai + slave labour dah tu….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s