Home > WoRD LiFe > Jentera Modenas??

Jentera Modenas??

Salam.

Aduh, tengah aku menggodek-godek internet aku terjumpa beberapa keping foto motor Modenas ni. Kalau motor Modenas biasa-biasa cam Kriss, Jaguh, X-Cite, GT dan CT tu aku tak heran. Tapi kali ni motor yang aku tengok ni seiras dengan motor Aprilia RS125 yang satu ketika dulu pernah digunakan oleh Valentino Rossi (rider peberet aku).

Dalam hati aku hanya mampu berkata, kalau betul Modenas dapat keluarkan model macam ni mesti gempak punya. Mana ada lagi dalam sejarah Modenas keluarkan model camni untuk versi jalanan. Setahu aku Modenas pernah buat 100 bijik je kot superbike tu pun sebab nak sertai Kejohanan Superbike Dunia (WSB).



So harapan aku, mudah-mudahan akan ada effort kerajaan untuk lancarkan model seperti ni dengan brand Modenas. Biar geng-geng motor Jepun rasa gentar sket. Hahaha.

Support barang buatan Malaysia!!

Kredit: funtastickodesign.wordpress.com / qcql.com

Categories: WoRD LiFe
  1. オテモニャン
  2. February 5, 2010 at 4:25 PM

    apa la mamat ni komen.
    langsung aku tk paham. hahaha

  3. aTan
    February 10, 2010 at 12:18 AM

    my best bike CS 151 …BRAVO

  4. February 10, 2010 at 11:09 AM

    CS 151 is the best bike forever. hahaha.
    sampai sekarang masih hidup. cayalah!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s