Home > WoRD LiFe > Komik kenangan..

Komik kenangan..

Kalau kau banyak duit, cuba la beli kenangan silam. Boleh tak??

Tu la ayat yang best kalo ada orang-orang kaya berideologi bahawa wang boleh membeli segalanya. Sebenarnya takde kena mengena pun dengan komik ni. Cuma saja nak buat gempak. Ni hanyalah secebis kenangan silam sekitar tahun 2000 di mana kartun ini aku lukis berdasarkan peristiwa sebenar yang berlaku dalam kehidupan aku dan rakan-rakan.

Karya ini dimuatkan dalam buku tahunan sekolah aku iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Panching Selatan, Kuantan. Ini sekadar ingin berkongsi kisah silam. Layan je la…

Categories: WoRD LiFe
  1. org lama
    April 9, 2010 at 3:38 PM

    ya,

    terer jugak hang lukih kartun nie, macam tak pecaya plak

  2. April 9, 2010 at 3:52 PM

    ni aku namakan sebagai hasil karya tangan keras… stroke lukisan abes sumer caca marba.. hahaha.

    tak penting la, janji ada gak kenangan silam yg dapat aku terjemahkan dlm bentuk lain sket. hehe.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s