Home > WoRD LiFe > Open Concept Library

Open Concept Library

Salam.

Open Concept Library. Itulah gelaran konsep baru perpustakaan tempat aku bekerja. Maksud Open Concept ini ialah di mana pelajar-pelajar sekalian diberi kebenaran untuk berdiskusi a.k.a membuat hingaq di dalam kawasan perpustakaan kecuali di dalam bilik bacaan.

Konsep ini diadaptasi oleh pengurusan baru Kolej di mana sebenarnya membawa banyak keburukan daripada kebaikan. Itu pendapat aku selaku pustakawan. Tapi nak buat camner, dah bos nak macam tu. Aku layannn je la.

Open Concept Library juga telah memberikan kejutan kepada aku pada Sabtu yang lepas. Apa yang berlaku memang di depan mata aku betul-betul mencerminkan konsep terbuka ini. Kalian tengok sahaja la foto yang aku lampirkan dan fahamkan maksud tersirat entri aku. Pintu kaca perpustakaan telah pecah. =)

So sekarang konsep ini betul-betul berjaya diimplimentasi. Tahniah! Hahaha.

Categories: WoRD LiFe
  1. April 12, 2010 at 3:08 PM

    pecah guna apa ni?

  2. April 12, 2010 at 4:33 PM

    earthquake sdn. bhd… maksudnya pecah dgn tiba2 la.. hehe

  3. org lama
    April 14, 2010 at 9:22 AM

    wow, bahaya ni, atau ada org tulung pecahkan?

    qibby, ni antara tragedi yang berlaku dalam dunia library ni. Satu pengajaran dalam dunia librarian

  4. April 14, 2010 at 11:00 AM

    mungkin pintu kaca tersebut membunuh diri dek kerana tidak tahan melihat amoi2 seksi sering kali melintas di tepinya.. wahhahaha.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s