Home > WoRD LiFe > In-House Suck Training

In-House Suck Training

>

Assalamualaikum.

Adoi, Minggu yang sangat tidak menyenangkan.

Hari jumaat dan sabtu aku kena attend In-House Training. Attend tu takde hal sangat, tapi yang membuatkan aku serabut dan boring sangat pasal training ni sangat tak kena ngan jiwa dan raga aku.

Training ni bertajuk Managing High Performance Team yang mana pengkhususannya adalah lebih tertumpu kepada mereka yang bergelar para Manager. Camner nama aku boleh tersesat pon sampai sekarang masih menjadi tanda tanya. Aku bukan Manager mahupun Executive, tapi scope keje aku lebih kepada Kuli-kutif. Korang faham-faham je la.

Aku rasa macam gampang je pasal time training tu ada beberapa sesi brainstorming. Sebagai salah satu aktiviti berkumpulan, panel tu suruh brainstorming topic mengenai perancangan masa depan kolej yang melibatkan sesuatu yang realistic seperti annual budget, percentage growth, projection of new students and whatsoeva… Aduuiii, aku bukan Manager dalam kompeni ni, mana la aku tau bab-bab tu semua. Jadi aku senyap je sampai panel tu sound aku pasal tak kasi commitment.

Lantak la, aku pedulik hapa!!! Suck Man!!

Categories: WoRD LiFe
  1. amy
    June 16, 2010 at 4:56 PM

    hahaha..kesian amin…tapi takpa…kurang2nya lepas tu depa kasi makan nasik ayam NANDOS

  2. June 16, 2010 at 5:20 PM

    yeahh.. welcome back to my blog wahai kak komando..
    setelah 2 purnama menghilang, kini telah kembali menggempakkan blog hamba..

    nando’s itulah yg menyebabkan hamba sakit perut. makan dgn ini hamba berjanji tidak akan makan nando’s lg..

    sejahtera.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

