Home > WoRD LiFe > From Putrajaya with love…

From Putrajaya with love…

Tekanan?

Mengular?

Kepala masuk air?

Ah, bila hantu dah merasuk dalam badan. Buat benda apa pun main redah je. Sama macam aku, tanpa fikir panjang terus vroom ke sana. Petaling Jaya – Putrajaya 30 minit. Boleh tahan la jenis hantu yang masuk dalam badan aku. Laju jugak dia punya speed.

Jumpa lain kali geng!

Categories: WoRD LiFe
  1. June 18, 2010 at 3:45 PM

    plf di hatiku kah?
    weih bila ni? semyg jumaat dkt ptjaya ke??

  2. sue
    June 18, 2010 at 3:46 PM

    al-hamdulillah sampai ko ke plf tadi… kehadiran ko buat km terhibur…. i likeee

  3. June 18, 2010 at 3:49 PM

    mama maria, saya mengular ke plf td..
    yaaa nampaknya plf tetap dihatiku… hahaha…
    sue, tq kasi snack ZIP cap mydin.. i likeeeee….

  4. sulie
    June 18, 2010 at 5:21 PM

    amin terjah aku td….tekezut den…hahaha…yg aku x tahan gelak, anak amin kejar kaki sendiri…hahaha…syabas!

    • June 18, 2010 at 5:30 PM

      wei, anak aku nak belajo breakdance la.. support la sket..

  5. June 18, 2010 at 5:24 PM

    amien…

    memang agak kegilaan cara ko bw motor tu… motor ko pun santekkk… tp, perlu diingatkan… huhuhuh… ingatlah anak bini ko bnyk2 klu ko nak bw motor mcm org gile tu…

    • June 18, 2010 at 5:32 PM

      “laju dan berwaspada”. tu la aku punya motto bila bwk moto.
      nk slow2 aku tk reti, kena berguru ngan nandre dulu la camtu.. hehe

  6. an9949
    June 21, 2010 at 10:24 AM

    hahaahha, tahniah amien raptor,
    karna sudah sampai ke opis aku pagi jumaat yang lalu..

    aku suka chara hang bawak motor tu, penoh dengan jiwa kelajuan dan ciri-ciri keselamatan.. sebab dia complete dengan jaket, lapik lutut, tulang kering, lapik siku dan lengan, pastu pakai sarong tangan … itulah pemandu yang berwibawa

    • June 21, 2010 at 10:37 AM

      lapik la segala benda yg buleh dilapik utk keselamatan anda semua kerna anggota2 badan kalian itu tiada spare-partnya. hehe.

      p/s: jiwa kelajuan tu lagu group HUJAN

  7. an9949
    June 21, 2010 at 10:25 AM

    tu la dia, kawan-kawan tetap kawan, macam mana pon akan kumbali juga menemui kawan-kawan yang lama nie.. qibby pon mai jugak sini minggu dulu nie.

  8. an9949
    June 21, 2010 at 10:25 AM

    kamarul pon rajen jugak mai sini

  9. June 21, 2010 at 10:53 AM

    nan, nanti hang jgn lupa buat reunion geng2 alumni. hehe..

  10. amy
    June 21, 2010 at 2:53 PM

    hari jumaat??? ko menular ke amin?? nak kena repot bos nih…hehehe

    • June 21, 2010 at 3:00 PM

      mana ada kak, saya bukan menular.. saya berderap je…

  11. Joe
    July 5, 2010 at 10:32 AM

    amien, mane full gear nak tgk?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s