Home > WoRD LiFe > Selamat Hari Abah…

Selamat Hari Abah…

Assalamualaikum.

20 Jun, merupakan tarikh sambutan Hari Abah sedunia. Kenapa aku guna perkataan abah? Sebab ini blog aku, aku punya suka la. Hahaha. Walaupun sambutan ini agak kurang popular jika nak dibandingkan dengan sambutan Hari Ibu, kita sebagai anak harus juga menyambutnya sebagai memperingati dan penghormatan kepada kaum abah.

Jadi bersempena dengan hari tersebut, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Abah buat semua ayah, bapa, bapak, abah, walid, daddy, papi (macam nama anjing je) serta mereka-mereka yang se-status dengan gelaran itu. Juga ucapan ini ditujukan buat 3 insan terpenting dalam hidup aku yang bergelar abah.

1) Abah kesayangan aku, Encik MJ Micheal Jackson Mat Jidin. I love u dad!
2) Bapa Mertuaku, Encik Komander Zulkifli. Pak mertua kool beb!
3) Emm, sapa lg ek kalo bukan Encik Mohd Amien, abah kepada Asyraff Khalish. =)

Juga tidak ketinggalan kepada saudara mara dan rakan taulan di luar sana yang sudah bergelar abah, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Abah. Semoga kalian semua menjadi labah-labah abah yang baik kepada anak-anak anda. Best wooo jadi abah..

P/S: Syok giler bila Asyraff dah boleh panggil aku “Abuuah”.. =)

Categories: WoRD LiFe
  1. an9949
    June 21, 2010 at 10:26 AM

    ya, semalam aku dah wrestling dengan anak aku, aku geletek dia. hahahahahaa

  2. sue
    June 21, 2010 at 10:26 AM

    wakakaka, nasib x abuya…pandai asyraff nih! ringan mulut dia…

  3. an9949
    June 21, 2010 at 10:28 AM

    abuya pon ok jugak, sebab itu adalah panggilan kepada tuan guru ashari muhammad.

  4. an9949
    June 21, 2010 at 10:28 AM

    amin, macam mana aku nak tukaq gambaq avatar aku ni, aku lupa la…

    • June 21, 2010 at 10:39 AM

      kalo hang nak tukaq gambar avatar, hang kena tgk movie avatar dulu yg directornya james cameron tu.. hahahaha

  5. June 22, 2010 at 3:10 PM

    aah la amien,nasib baik bukan abuya..anyway selamat hari abah to all daddies (tapi bukan sugar daddy ek)..aku wish kat hasbem aku tapi dia mtk hadiah lak..nyesal aku wish..haha

    • June 22, 2010 at 3:50 PM

      hahahaha… dasar lelaki materialistik rupanya… =)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

