Home > WoRD LiFe > Cerita si Rabun..

Cerita si Rabun..

PERINGATAN: IMEJ BERIKUT AMATLAH MENGEJUTKAN DAN TIDAK SESUAI UNTUK DITONTON OLEH MEREKA YANG MEMPUNYAI SAKIT JANTUNG, DARAH TINGGI, H1N1, IBU-IBU MENGANDUNG SERTA BAPA-BAPA YANG MENGANDUNG TAPI TIDAK DIKETAHUI BILA DUE DATENYA. SILA AMBIL PERHATIAN BAHAWA TUAN PUNYA BLOG TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KOMPLIKASI YANG BERLAKU AKIBAT MENATAP GAMBAR OLDSKOOL YANG BOLEH MEMBAWA GELAK TAWA DUKA INI.

Salam.

Kali ini aku paparkan benda yang agak berlainan sikit dari kebiasaan. Kenapa aku cakap camtu? Pasal yang lainnya ialah aku kena tumpukan sedikit usaha untuk tido lebih masa menyediakan bahan bergambar dan mengingat kembali kisah silam untuk menulis entri ini.

Atas dasar komen yang membina dari Mama Suhana aku boh la gambaq kat atas sebagai tatapan korang semua mengenai sejarah mungkin berulang dan evolusi spek mata aku start dari aku mula-mula pakai spek hinggalah ke hari ini.

Mudah-mudahan dengan adanya entri ini korang semua akan terhibur bukan kerana melihat spek aku tu, tetapi terhibur kerana menggelakkan wajah aku yang amat-amat skemassss di zaman purbakala time aku sekolah-sekolah dulu. Layaaaannnnn…

Categories: WoRD LiFe
  1. sue
    June 28, 2010 at 9:27 AM

    wakakaka..opss sowi… cute gak aok ni!

    amien, aku yg rabun sket ni pun risau…ko x mo try permata hijrah ke? klu ada duit lbh tu ko beli la… k.marziah kt ok..rabun dia makin kurang…

    • June 28, 2010 at 9:37 AM

      aku selalu gak tgk diaorg wat promosi kat giant.
      tp tk berkesempatan nk try, nanti ada masa aku try..

  2. amy
    June 28, 2010 at 11:57 AM

    spek mata labuh ke pipi tu ada simpan lagi tak? kalu ada anto la ke muzium jd bhn sejarah..glamer apa..hehehe

    • June 28, 2010 at 12:59 PM

      ada lagi kot kat kampung..
      nanti balik saya godek2 cari n hantar ke muzium negara. hahaha..

      ooitt, jgn lupa bayo 3 hinggit caj download movie. saya kan lanun cetak rompak.

  3. an9949
    June 29, 2010 at 11:40 AM

    mana tak rabun, asyek dok buat super impose ikan ja… pastu tgk tv dekat-dekat pastu layan astro tgk bola pukul 2.30 am hahahahaa

    • June 29, 2010 at 12:02 PM

      hahahaha… buat super impose gambaq ikan tu la penyebab utama mata aku rabon.. hahaha

  4. an9949
    June 29, 2010 at 11:41 AM

    aok,

    aku nok cd prince of persia…

  5. an9949
    June 29, 2010 at 11:41 AM

    aku ada gambaq amin pakai baju melayu butang sampei ateh

    • June 29, 2010 at 12:03 PM

      bohong, bila masa aku pakei baju melayu butang sampei ataih??

      • June 29, 2010 at 12:04 PM

        gambaq org besaq pakei baju melayu sambil menggaru telo hang tak mau expose ka? wahhahaa

  6. June 29, 2010 at 1:01 PM

    weih.. masa kecik2 kalau org pakai spek tu mesti kene label budak pandai tau!
    dgn itu, saya bersusah payah membaca dlm keadaan kurang terang, supaya saya menjadi rabun dan boleh memakai spek.. muahahha, masa lepas tingkat 5 baru dpt pakai spek.. tapi sebaliknya, bukan dpt title budak pandai tp makin menghuduhkan lagi menyusahkan saya..

    • June 29, 2010 at 1:12 PM

      hahahaha.. kak qibby, masa saya sekolah rendah geng2 panggil saya CLARK KENT!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

