Home > WoRD LiFe > Viva ‘Espana

Viva ‘Espana

Pergggghhhhh!!

Bengkak bijik mata aku tengok World Cup pagi tadi. Giler ah, tapi puas hati la pasai Sepanyol menang. Tahniah buat geng-geng La Rojas.

Dari awal bermula World Cup 2010, aku buat pilihan 3 pasukan untuk merangkul takhta World Cup edisi kali ni, antaranya ialah Brazil, Portugal dan Sepanyol. Korang boleh baca entri terdahulu kat sini. Jadi kemenangan Sepanyol mengalahkan Belanda pada final pagi tadi membuatkan aku amat teruja pasai aku memang suka tengok awek-awek penyokong ber-singlet yang seksi bola sepak Sepanyol. Lebih dari English Premier League yang glemer je lebih, tapi habuk pun tarak!!

Dalam seronok-seronok tu aku nak petik sket kata-kata Ustaz Zaharuddin, begini tulisannya:

“Spain akhirnya menang Piala Dunia 1-0, terdetik mengharapkanya kalah kerana bimbang, ramai menjadi syirik dek kerana ramalan sotong. Saya juga tidak sokong Holland mengenangkan permainannya yang kotor dan kerajaan barunya dipimpin oleh parti ahli parlimen pereka filem Fitna, Gert Wilders yang membenci Islam”

Jadi renung-renungkanlah. Viva ‘Espana!!!

Categories: WoRD LiFe
  1. Joe
    July 12, 2010 at 10:58 AM

    Saya sokong pasukan Malaysia, sotong pun tapaya pening2 kepala ;D

    • July 12, 2010 at 11:15 AM

      kalo malaysia main, sotong tu pon was-was nak pilih.. hahaha

  2. myasara
    July 12, 2010 at 11:09 AM

    haha..sotong tu nak kena wat sambal sotong!

    • July 12, 2010 at 11:15 AM

      saya suka sutung gureng tepung!

  3. an9949
    July 12, 2010 at 1:57 PM

    sotong adalah satu nama kepada tayar, tayar soton… tayar nipis punya, memang laju tapi bahaya kalau layan lap baring

    • July 12, 2010 at 2:19 PM

      tayar sutung mmg best kalo boh kat EX5…

  4. an9949
    July 12, 2010 at 3:25 PM

    tu pasai Ex5 adalah satu motor yang glamer dan menjadi pujaan hatiku

    • July 12, 2010 at 4:53 PM

      pastu bila pancit hang tinggai dia kat opis ye? hahahaha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

