Home > WoRD LiFe > Owh sudah tua!

Owh sudah tua!

Assalamualaikum.

Alhamduillah, syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurniaNya, aku menginjak usia 27 tahun. Fuhh, begitu cepat masa berlalu. Rasanya serba serbi bergerak cukup pantas dalam hidup aku. Bermula dengan satu, menjadi dua. Dari dua menjelma pula angka tiga. Itulah kitaran hidup.

Jadi di kesempatan ini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih atas ucapan selamat dan doa-doa kalian bersempena ulangtahun kelahiran aku yang korang kirimkan melalui sms, email dan facebook. Semoga semuanya akan berjalan lancar dalam hidup aku sekeluarga. Aku juga berharap dengan bergeraknya setapak angka dalam usia aku akan mematangkan aku dalam banyak perkara.

Doa dan harapan aku hanya satu. Supaya berbahagia bersama isteriku Yanty, anakku Asyraff serta kedua-dua belah keluargaku. Insyaallah. Azam aku sempena menginjak usia yang baru tak banyak, just wanna enjoy every second that I got with my family.

27? Damn old man!!

Categories: WoRD LiFe
  1. myasara
    July 26, 2010 at 11:53 AM

    selamat hari warga tua..
    dah tua dah ye,boleh la tambah lagi seorang generasi..kikiki
    meramaikan umat Muhammad..

    • July 26, 2010 at 1:07 PM

      yaaa…. mari layan lagu OAG ~ generasiku…
      insyaallah, tunggu asyraff 2 tahun dulu. nanti kurang kaseh syg pulak budak tu. hahaha

  2. yanty
    July 27, 2010 at 8:55 AM

    Happy Birthday abg..Moga panjang umur..InsyaALLAH selagi nyawa dikandung badan ayg dan asyraff akan membahagiakan abg..Love You..

    • July 27, 2010 at 9:29 AM

      Hai ayg, thank you very much..
      begitu la hendaknya, kandung ke mengandung?
      Ooo asyraff dapat la adik nanti.. hehe =)

  3. Joe
    July 28, 2010 at 8:51 AM

    i follow u brader, kurang stawun je, tapi mmg sentiasa follow je la, kena hormat org tua, eh org yg lebih tua ;D

    • July 28, 2010 at 9:24 AM

      follow jgn tak follow.. mmg dh tua pon. sound direct je la, gua takda hal.. tak makan hati punya. gua makan cendol tapai je.. hahaha

  4. an9949
    July 28, 2010 at 12:10 PM

    ala, baru 27, belom masok lagi kelab tiga kupang..
    hahahaaa

    • July 28, 2010 at 1:25 PM

      yaaa… lagi 3 tahun aku join hang masuk kelab tiga kupang… hehe

  5. an9949
    July 28, 2010 at 12:10 PM

    hahaahaha si raptor i makan cendoi kat seksyen 16 ja tu

    • July 28, 2010 at 1:26 PM

      aku suka makan cendoi tapai kat tepi jalan ke I-City tu.. syiookkk…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

