Home > WoRD LiFe > 4 Tahun la…

4 Tahun la…

Assalamualaikum.

Wow, cepatnya masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ogos rupanya.

Bulan Ogos ni banyak perkara yang akan berlangsung. Akan bermulanya bulan Ramadhan yang mana seluruh umat Islam di Malaysia ini akan berpuasa, sambutan bulan Kemerdekaan Malaysia dan pelbagai lagi acara untuk bulan ini. Untu jadual hidup aku hanya sibuk dengan bekerja mencari rezeki je la.

Bulan Ogos ni juga amat bermakna buat aku. Bermula lahirnya blog aku secara rasmi pada 15 Ogos 2006 dan kini blog kesayangan aku ni amien7.wordpress.com akan genap berusia 4 tahun. Inilah hasil penat lelah aku mencuri tulang menulis sejak Ogos 2006. Hehe. Kira satu pencapaian yang agak baik la walaupun hanya menggunakan domain wordpress tanpa menukar kepada .com atau sebagainya, bagi aku ianya tetap mendatangkan kepuasan. Bagi aku tiada perancangan untuk berhenti menulis, selagi ada benda yang nak aku sampaikan akan aku coretkan di blog aku tanpa rasa jemu. Lantak la korang nak cakap apa pun.

Jadi di kesempatan ini aku juga ingin mengajak rakan-rakan blogger yang lain agar meng-hupdet blog. Sama-sama kita berkongsi cerita melalui medium ini. Ingat, sharing is caring!

Categories: WoRD LiFe
  1. an9949
    August 3, 2010 at 1:26 PM

    hebatnya dah pakai laptop VAIO sekarang budak nie…
    jangan lupa bulan lapan juga merupakan bulan mengibarkan bendera malaysia walaupon aku takmau kibar bendera…

    bulan nie jugak merupakan bulan kelahiran the legend yang jatoh pada 1 ogos yang lalu…sekian terima kaseh

    • August 3, 2010 at 1:47 PM

      selamat hari tua buat pakcik legend.. haha

      utk pengetahuan hang, tu gambaq edit ja. aku pakei hp kuno ja.
      aku ingat lagi tahun lepas hang plan nk kibaq bendera malaysia terbalik dlm blog hang.. hang jgn main2, nanti masuk ISA.. hahaha

  2. August 3, 2010 at 2:05 PM

    tahniah, kerana turut serta mang-havoc-kan dunia blogging

    • August 3, 2010 at 2:10 PM

      trimas.. inilah dia jasa-jasa yg ditabur oleh tangan-tangan berbau durian.

  3. an9949
    August 4, 2010 at 9:01 AM

    aku maseh simpan lagi bendera terbalik tu.. tapi aku akan chuba kibarkan bendera sekolah aku lagi bagus la.. hidup rimooooo

    • August 4, 2010 at 9:34 AM

      hahaha.. tak abes2 ngan skolah kesayangan tu, mmg oldskool bro…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s