Home > WoRD LiFe > Ramadhan 2010

Ramadhan 2010

Assalamualaikum.

Salam Ramadhan buat semua umat Islam di seluruh dunia. Aku tanak tulis banyak pasai aku pasti semua geng-geng pasti akan menulis perkara yang sama dalam blog kalian mengenai bulan Ramadhan. Hehe. Jadi semoga dengan hadirnya Ramadhan menjadikan kita manusia yang semakin tabah dan bersyukur kepada Allah SWT.

Fasting is fascinating.

Niat puasa Ramadhan

Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Ta’ala.

Doa berbuka puasa

Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau beriman aku dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang.

Categories: WoRD LiFe
  1. an9949
    August 10, 2010 at 2:58 PM

    ya… design hang tu memang aku peronah tengok kat tempat lain, choma tukaq posisi ja hahahahahahaa

    selamat berjaya raptor

    • August 10, 2010 at 3:11 PM

      design hang lagi best, aku penah tgk sama ja.. copycat.. hahahhahaha

  2. an9949
    August 11, 2010 at 8:27 AM

    hahahahaha, aku kan terkenai dengan kepakaran copycat aku, dulu ada satu cherita filem copycat tahun-tahun 1996 dulu tu…

    • August 11, 2010 at 8:49 AM

      ye ke? tak tau pulak aku.. cerita thundercat aku layan la.. haha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

