Home > WoRD LiFe > Gigi oh Gigi

Gigi oh Gigi

Assalamualaikum.

Tu diaaaa…. Sayang abah ni dah tumbuh gigi rupanya. Sekarang dah ada 2 batang gigi, senang nak kasi makan. Semuanya NGAPP!!

Alhamdulillah. Pada saat ni la aku rasa sangat gembira pasai melalui hari-hari bahagia melihat anak membesar depan mata. Rasanya baru saja aku bergelar abah, tapi tup-tup dah 9 bulan masa berlalu. Anak pun dah besar, dah buleh merangkak, merengek, menjerit dan mengetuk-ngetuk kepala abahnya dengan botol susu. Hahaha..

Sekarang Asyraff dah ada 2 batang gigi bawah. Kata orang kalo gigi bawah tumbuh dulu, maknanya seorang yang merendah diri. Haha. Mudah-mudahan begitu la. Tapi semua tu tak penting, yang pasti aku berdoa agar beliau membesar dengan sihat dan gembira.

Satu nikmat yang tak terhingga bila bergelar ayah. Jadi kepada kalian yang masih belum berkahwin, usahalah mendirikan rumahtangga. Pasti setiap hari ada akan terisi dan bahagia bersama anak-anak. Betul…

Categories: WoRD LiFe
  1. August 25, 2010 at 8:58 AM

    yeah dah ada gigi, itu macam la anak muda.. mesti berani..

    itu adalah skrip dalam cherita dari jemapoh ke manchestae

    • August 25, 2010 at 9:02 AM

      huyoooo… pantasnya hang komen. tak sempat aku nk edit pon.. hehehe..

  2. August 25, 2010 at 9:15 AM

    aku kan pengomen tegar hahahahahahahahahaha, pantang nampak ruzki depan mata

  3. myasara
    August 25, 2010 at 12:28 PM

    maknanya lambat nak berjalan tu..takpe2,kang klu pandai berjalan dulu tak terkejar le abahnya..haha..boleh la abahnya menguruskan badan..

    • August 25, 2010 at 12:59 PM

      skrg dia merangkak pon puas mengejar, kalo dpt kaki nanti lagi la..
      so abah dia dh start belajo main roller-blade. nanti senang nk kejor.. hahahaha

  4. August 25, 2010 at 3:00 PM

    kalau hang pakai roller blade lagi senang nak tergolek hahhaahhaaa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s