Home > WoRD LiFe > Reunion + Iftar 2010

Reunion + Iftar 2010

Assalamualaikum.

Pada hari sabtu 28 Ogos yang lepas telah terlaksananya satu majlis reunion kecil-kecilan pelajar UiTM. Reunion dan majlis berbuka puasa bersama ini dilaksanakan pada setiap tahun. Kali ini ia diadakan di Shah Alam.

Lokasi kali ini ialah di Qaseh Bistro Seksyen 13 Shah Alam. Walaupun keadaan tidak begitu mengizinkan dan terdapat banyak masalah arrangement di kalangan rakan-rakan, tapi ianya tetap berlangsung mengikut jadual. Kehadiran sangat kecik dek kerana rakan-rakan lain terikat dengan pelbagai komitmen.

Pada hari berkenaan menyaksikan hanya 7 orang yang hadir memberikan sokongan. Takpe la, yang penting matlamatnya tercapai jua. Untuk bertemu rakan-rakan lama dan mengeratkan silaturrahim sesama kami.

Orait, settle satu entry!

Categories: WoRD LiFe
  1. September 1, 2010 at 2:36 PM

    Amin-Macam kenal je yang nama danial tu,budak UitM gak kan?

    • September 1, 2010 at 3:43 PM

      yeah bro. budak uitm machang la. satu geng ngan tocik, sabri n keroo…

  2. September 1, 2010 at 2:49 PM

    tahniah amiento

    • September 1, 2010 at 3:45 PM

      noris zarin si kecik pon dtg nan.. hehehe

  3. September 2, 2010 at 8:26 AM

    noris zarin pon ada jugak? macam mana dia ada plak ni?
    dia mai dgn sapa?

  4. September 2, 2010 at 8:32 AM

    ye la, tak perasan aku dia ada kat belakang tu… anggun bergaya

    • September 2, 2010 at 8:49 AM

      dia adek angkat kawan aku masa kat uitm bukit hanjing dulu.. so lepak skali la..
      tapi dia mkn cikit je, rugi beso la.. org lain blasah buffet kaw-kaw masa tu… hahahaha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s