Home > WoRD LiFe > Kisah cinta…

Kisah cinta…

Yaa.. Mari kita release tension sket baca sketsa ni. Ni sebenarnya hanya rekaan semata-mata, takde kena mengena dengan mereka yang masih hidup, meninggal dunia hatta pengsan akibat kelaparan berpuasa sekalipun. Layannnn….

Teruna: Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Dara: Apakah kau rela kalau aku pergi?

Teruna: Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Dara: Apakah kau mencintaiku?

Teruna: Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Dara: Apakah kau pernah berlaku curang?

Teruna: Tidak ! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Dara: Mahukah kau menciumku?
Teruna: Ya! Dara: Sayangku….!

Sesudah 5 tahun perkahwinan…. # Sila baca dari bawah keatas.

Categories: WoRD LiFe
  1. September 2, 2010 at 9:39 AM

    dalam menjalinkan hubungan dengan pasangan lain jantina nie, kita kena amalkan ilmu agama yang kuat dan rajin-rajinlah berjemaah kat rumah serta baca kitab Allah.. InsyaAllah rumah kita akan bahgia.

    Syaitan sentiasa memerhatikan kita supaya suami atau isteri akan bertekagah… Ingat, itu janji Syaitan dan Iblis kepada Tuhan terhadap anak cucu Adam as.

  2. September 2, 2010 at 9:42 AM

    satu lagi kena ingat ialah tentang duit gaji yang kita dapat tetiap bulan tu…
    pastikan gaji itu suatu yang berkat…. hehehe

    kalau tak berkat, jadilah macam yang ada sekarang, budak merempit, ponteng sekolah, merempit dan lain-lain..

    pastikan sumber gaji kita tu adalah yang berkat.

    Terapkan nilai-nilai Islam dalam keluarga, sebab kita nak hidup lama, bukannya sehari-dua saja.

    • September 2, 2010 at 9:47 AM

      yaa… betui tu tuan syaikh al-nandre..
      akan hamba practice-kannya dlm kehidupan hamba.. ewahhh…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s