Home > WoRD LiFe > Blog-header…

Blog-header…

Assalamualaikum.

Sudah 4 tahun blog ini bersiaran. Sudah beratus-ratus entry telah aku tulis. Dan telah beribu-ribu komen telah ditinggalkan pada setiap entry yang aku tulis ini. Perghhh…

Suka duka hampir semua aku coretkan kat sini. Jadi bagi aku selembar kertas elektronik inilah tempat aku mengutuskan perkhabaran baik yang gembira atau duka buat tatapan bersama. Jadi pada edisi kali ini aku paparkan beberapa blog-header yang pernah aku gunakan sejak blog aku ni beroperasi bermula dari tahun 2006.

Layan je la entry malas aku nih. 8)

Chow dulu. Jumpa di next entry!

Categories: WoRD LiFe
  1. October 8, 2010 at 5:41 PM

    tak tahan.. koleksi blog header dia.. haha

    • October 8, 2010 at 5:50 PM

      hahahhaha.. ada lg ni maria. dh malas nk copy & paste masuk photoshop.
      yg bestnya blog header ni ada macam2 tema. tema merdeka day, countdown kawen, besday, free palestine etc..
      kira ada makna la setiap header yg dibuat ni. hehehehe…

  2. September 15, 2011 at 4:02 PM

    just one of the finest Blog-header… [ AMieN: My SToRiES ] I discovered up to date

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

