Home > WoRD LiFe > November

November

Assalamualaikum.

Dah lama aku tak menulis. Boring, takde apa nak diceritakan. Kadang-kadang hidup kita macam ni la, rutin seharian asyik sama je. Hari-hari buat benda sama sampai kekadang jadi bosan. Otak pon tak berkembang.

Jadi harini apa nak cerita ye? Emm, ok la. Cepat betul masa berlalu, sekarang kita sudah di bulan November. Hampir ke penghujung tahun 2010. Begitu cepat masa berlalu, dan pastinya ianya pantas meninggalkan kita tanpa ada sebarang kompromi untuk kembali.

Bulan November adalah satu bulan yang cukup istimewa bagi aku. Pada bulan yang sama tahun lepas lahirnya anak lelaki aku. Bulan kegembiraan bagi aku sekeluarga, Alhamdulillah ianya kembali semua dan sudah pastinya ia bermakna usia anakku akan menginjak ke 1 tahun. Wah, cepat betul masa berlalu.

Jadi tunggu sahaja entri-entri yang berikutnya, Isyaallah kalau ada kelapangan aku akan update mengenainya kemudian. Layan lagu November Rain dulu and sambung kerja, chow.

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin’ when I hold you
Don’t you know I feel the same
‘Cause nothin’ lasts forever
And we both know hearts can change
And it’s hard to hold a candle
In the cold November rain

P/S: Laju je mamat tepen jalan balik dari pasar karat Shah Alam. 8)

Categories: WoRD LiFe
  1. November 1, 2010 at 4:57 PM

    ya la,

    aku jumpa mat amien nie kat pasar minggu sekysyen 13 shah alam baru nie…
    dia yang cuit aku, aku mana la perasan, sebab matahari dah muncui

    • November 1, 2010 at 5:49 PM

      lain kali hang kena tinted spek, baru la tak silau.. huhu

  2. November 1, 2010 at 4:59 PM

    aku pi beli benda makan ja hari tu, yang 2 minggu sudah tu, aku pi cari baju sat… saja chari jersi… sana kan banyak jersi dan barang2 bola nie, sticker keta la,

  3. November 1, 2010 at 5:05 PM

    tapi aku mesti beli satar dan kuih akok sama laksam… ini benda wajib aku beli kat pasar tu

    • November 1, 2010 at 5:48 PM

      aku suka kuih akok. tp kalo pegi pasar tu aku pi cari nasik dagang.. memang kelasss nasik dagang mokcik tu sampai menjilat buku lali.. hahahhaa

  4. November 2, 2010 at 10:33 AM

    ya, laksam tu budak kecik ja yang juai…

    • November 2, 2010 at 4:59 PM

      baguih tu, kecik2 dok berniaga. nanti besaq buleh jadi PM cam TDM. huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s