Home > WoRD LiFe > Kete Flinstone

Kete Flinstone

Assalamualaikum.

Dah lama tak cerita pasai anak, kasi update sket pasai budak kecik nih. Tahun 2011, berganjak lagi satu angka di dalam calendar kehidupan kita. Pertengahan bulan Januari ini akan genap anak aku berusia 1 tahun 2 bulan. Masa begitu pantas berlalu.

Sekarang Encik Asyraff semakin aktif. Berjalan jangan cakap la, tak penah stop. Abis dipusingnya satu umah, godek sana godek sini, angkat itu angkat ini, campak2 barang, panjat2, lempang kucing. Itulah hobi sehari hari beliau. Kalo nak tengok dia stop pun time tido je. Hahaha..Anak.. Anak…

Minggu lepas Encik Walid, iaitu pak sedara Asyraff ni belikan kete mainan untuk dia. Mak aih, besar punyaaaaa keta. Siap ada auto and manual transmission lagi. Letak budak kecik tu dalam kete and pusing-pusing kat laman umah pastu pakai remote je control pergerakannya. Memang canggih mainan-mainan sekarang, seingat aku dulu masa aku kecik just ada kete yang kena kayuh guna kaki tu je. Macam kete Flinstone pon ada gak rupanya. Itulah kete pertama aku. Hahhaha..

Macam-macam hal. Layan je la….

Mercedes Encik Asyraff Khalish

Mercedes Pakcik Amien… Kete Flinstone je…

Categories: WoRD LiFe
  1. sue
    January 12, 2011 at 3:02 PM

    bertuah anak zaman skrg kereta menan pun dah canggih… tp time kite dl tetaplah enjoy gak dgn apa yg ada…

    wakakaka apak eh pakai baju askar ye..

    • January 12, 2011 at 3:05 PM

      ceh, nampak saje mata ko tu ek?
      dulu cita2 pakcik mau jadi sojat. udah mate rabon, kansel la my ambition. hahaha..

  2. nandre
    January 13, 2011 at 8:37 AM

    hebatnya dah dapat kereta la ini budak kecek.

    aku dulu dapat walkman masa tahun 1991 – form 2…..
    sampai sekarang aku simpan lagi buat kenangan di masa hadapan.

    • January 13, 2011 at 9:16 AM

      hang memang suka simpan brg2 nostalgia. hehe..
      aku pon bertekad nak simpan moto suzuki rg sport aku sbb tu moto pertama aku beli.
      penoh dengan nostalgia gak tu. hehehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

