Home > WoRD LiFe > Selamat hari ibu

Selamat hari ibu

Selamat Hari Ibu.

Khas buat ibunda dan isteriku tersayang. Semoga Allah memberkati kalian.

Juga salam hari ibu buat semua insan-insan yang bergelar ibu. One love yo!

“A mother is the truest friend we have, when trials heavy and sudden, fall upon us; when adversity takes the place of prosperity; when friends who rejoice with us in our sunshine desert us; when trouble thickens around us, still will she cling to us, and endeavour by her kind precepts and counsels to dissipate the clouds of darkness, and cause peace to return to our hearts.”

Categories: WoRD LiFe
  1. legend
    May 9, 2011 at 4:55 PM

    selamat menyambut hari ibu… doakanlah ibu anda setiap masa selepas semayang. itu lagi afdal.

    • May 9, 2011 at 5:01 PM

      “setiap pagi sedekahkan al-fatihah kepada kedua ibu bapamu tak kira masih hidup @ telah tiada nescaya pintu rezekimu akan terbuka buat kamu”

      Petikan kata2 Dr. Fadzilah Kamsah. 8)

  2. legend
    May 10, 2011 at 10:03 AM

    Ya, itulah yang kita mau…

    kita la nie kena ikut Amy, Bob Lokman, Mel dan Akhil … berdakwah cara terkini…

  3. myasara
    May 10, 2011 at 12:24 PM

    saya sangat seronok kerana masih duduk dengan ibu saya..:)

  4. legend
    May 10, 2011 at 1:31 PM

    kak uda nie kena dopk jauh sikit macam dia belajaq kat UUM dulu tu… barulah adventure sikit, tambah-tambah ada anak skrg nie… lagi best…

    • May 10, 2011 at 3:42 PM

      orang2 yg dok jauh dari parent la baru syok.

      time ada cuti n perayaan buleh la balik kampung. kalo dh dok kat kampung skali ngan parent takde la istilah nak ‘balik kampung’. kan? kan? hehehehhe…

  5. legend
    May 11, 2011 at 8:51 AM

    kalau balek kampong pon seronok lalu lalang kat jalan-jalan, tgk org balek kampong, org naik motor, org naik keta, org naik bas, org naik lori, alamak.. lori pon ada ka? ada….

  6. yanty
    May 11, 2011 at 1:02 PM

    terima kasih wahai suamiku tercinta…

    • May 11, 2011 at 1:26 PM

      sama-sama sayang…
      aik, baru baca harini ke? nampak sgt nipunyeeeee….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s