Home > WoRD LiFe > Nuha Saffiyah

Nuha Saffiyah

Assalamualaikum.

Pagi Sabtu yang lepas aku sekeluarga berkunjung ke rumah kakak aku yang berada nun di Jerman Jeram, Kuala Selangor. Nawaitunya hanya satu, untuk melawat dan melihat buat pertama kali anak saudaraku yang baru saja dilaherkan.

Alhamdulillah, Seorang bayi pempuan yang comel telah selamat melihat dunia pada hari Khamis 11 Ogos 2011. Aku hanya berkesempatan untuk melawat pada hari minggu dek kerana kekangan masa lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan yang agak pack ini.

Jadi syukur ke Hadrat Ilahi kerana semuanya selamat, dan aku ingin ucapkan tahniah buat kakak dan abang ipar aku atas kelahiran anak yang ke-2 ini. Beliau telah selamat dinamakan sebagai Nuha Saffiyah. Chayookk!!

Categories: WoRD LiFe
  1. August 15, 2011 at 3:37 PM

    ingatkan anak ko tad..awalnya..haha

    • August 15, 2011 at 3:44 PM

      Keh keh keh… intro tu kena kasi gempak. baru la org tak sangka apa isi kandungannya…

      Wakenabeb!! Hahahhaa..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

