Home > WoRD LiFe > Salam Aidilfitri 2011

Salam Aidilfitri 2011

Assalamualaikum WBT. Bersempena kehadiran Syawal yang bakal menjelang tiba, saya Mohd Amien , isteri dan anak ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kaum keluarga, sepupu sepapat, rakan taulan, sahabat handai, teman seperjuangan, teman sepermotoran, kroni-kroni dan yang mengenali diri ini. Di harapan agar Aidilfitri Walfaidzin ini membawa kegembiraan kepada kita semua umat Islam. Ampun dan maaf atas segala salah silap yang pernah dilakukan. Allahuakbar.. Allahuakbar.. Allahuakbar.. Walillahilham.

Categories: WoRD LiFe
  1. yanty
    August 24, 2011 at 2:29 PM

    Selamat Hari Raya..Nak Duit Raya…Hehehe..

    • August 24, 2011 at 2:57 PM

      Alamak, orang kaya baru nk mintak duit raya la.

      saya manyak takut looooooooooooooo…. 8)

  2. yanty
    August 24, 2011 at 3:14 PM

    Tak dak duit raya pun tak pa janji baju kurung yang berlabuci sehelai..

    • August 24, 2011 at 3:27 PM

      Tak dpt baju, dpt labuci sebijik pon jadik la kan? hahahaha…

  3. kawan suzila
    August 25, 2011 at 8:18 AM

    ya, betul, labuci sebijik pon ok jugak..

    wah tema hang tahun nie adalah motor klasik, macam aku tahun lepas, keta volvo klasik…

    so, tahun ni aku abadikan gambaq rail keretapi sempena jatuhnya tanah melayu ke tangan singapore… tanjong pagar…

    • August 25, 2011 at 8:54 AM

      Tahon lepas aku terpengaroh ngan ke-klasikan gambo volvo yg hang boh utk kad raya tu.

      so tahon ni aku follow sket la teea tu, tp aku boh motor sbb kuasa motor ni lg kuat dalam diri aku kalu nk compare ngan kete. huhu

      hang buat tema rel ketapi yek? aku ingatkan sempena peristiwa ‘terapi ketapi’ yg dok famos kat indon skrg ni. hahaha….

  4. kawan suzila
    August 25, 2011 at 9:31 AM

    keta volvo tu aku tengok cherita dari jemapoh ke manchestae…
    tapi dalam cherita tu, keta tu kaler merah, cuma aku pileh kaler puteh.. suci sikit…

    • August 25, 2011 at 9:46 AM

      Tahon ni hang punya kad takda kaler ek? Oldskoolllllllll…..

  5. kawan suzila
    August 25, 2011 at 12:11 PM

    aku guna kaler puteh dah la. jimat kaler…tak gitu aminuddin?

    • August 25, 2011 at 1:32 PM

      Jimat cermat amalan kita… huhu

  6. Jefrydin
    August 26, 2011 at 8:26 AM

    betul, sebab barang punya harga ada naik sikit, maka eloklah kita berjimat cermat sementara dana maseh ada, nanti lepas raya baru terasa… hahahaha…

    sediakan rain coat GIVI sebelum hujan…

    • August 26, 2011 at 8:30 AM

      Dah siap bang coat GIVI. siap ngan kasut hujan skali, lengkap satu set. huhu 8)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s