Home > WoRD LiFe > Insurans 3 sen sehari…

Insurans 3 sen sehari…

Assalamualaikum.

Semalam aku pergi ke Pejabat Pos untuk menyelesaikan beberapa urusan. Ternampak pulak satu banner mengenai Pos Insurans 1Malaysia.

Untuk pengetahuan semua, Pos Insurans 1Malaysia ni merupakan satu pelan insurans kemalangan peribadi yang menyediakan perlindungan apabila berlaku kematian, ketidakupayaan kekal, dimasukkan ke hospital atau kehilangan dokuemn penting akibat kemalangan atau kejadian ragut.

Pos Insurans 1Malaysia ini boleh didapati di semua cawangan Pos Malaysia di seluruh Negara. Dengan premium hanya serendah RM11 setahun, anda semua dilindungi insurans dengan beberapa manfaat yang tertera dilampiran bawah.

Polisi ini sangat sesuai kepada mereka yang tidak mampu untuk mengambil polisi insurans yang agak mahal. Sekurang-kurangnya jika mengambil insurans ini anda ada sedikit manfaat jika berlaku insiden yang tidak diingini.




Sharing is caring…

Categories: WoRD LiFe
  1. October 28, 2011 at 2:14 PM

    fuyooo aku nak amik insurans ni la..tahnks for the info. esok ajak en abu cari pej pos ler nampaknya

  2. kawan kakak ling ling
    October 28, 2011 at 2:47 PM

    awal tahun ni aku dah beli insurans nie sekali dengan bini aku ….

    • October 28, 2011 at 2:48 PM

      awat en nan x bgtau km? x aci ooo

      • October 28, 2011 at 3:09 PM

        Nandre dia tengah sibok nak pi bercuti kat Maldives, sbb tu tk sempat nak kabarkan psl ni. hehe…

        Tapi aku pecaya mmg dia akan tau dulu, bab2 camni dia mmg laju.. kan nande? hehehehe…

  3. kawan semua orang
    October 31, 2011 at 4:21 PM

    ya, makaseh bang amien, ini semua benda elok dan sangat bermanfaat, walaupon dia burn selepas setahun.

    • October 31, 2011 at 5:02 PM

      Sambil2 hang renew lesen mutor tu hang renew la insurans ni skali… tambah 11 hengget je.. huhu…

  4. kawan semua orang
    October 31, 2011 at 4:23 PM

    jangan marah na kak SMT

  5. alang
    April 20, 2012 at 12:08 PM

    bil hospital ade cover ke??

  6. Johnny Cage
    June 9, 2012 at 3:28 AM

    bil hospital x cover. Cuma dibayar ikut bilangan hari masuk wad. Sangat ok utk yg belum ada insurans p.a dan untuk yg dah de p.a tapi nak tambah jumlah perlindungan. Insurans nie worldwide coverage. Insurans untuk Malaysian.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s