Home > WoRD LiFe > Hamba kerja…

Hamba kerja…

Categories: WoRD LiFe
  1. Huzaifah ibnu Yaman
    November 14, 2011 at 3:29 PM

    chari duit menyara keluarga.

    aku tengok tray sebelah dia tu.

    1. Urgent
    2. ASAP

    feh, dua-dua nak chepat,

    • November 14, 2011 at 4:16 PM

      Hahaha… sampai kat umah dia pon ada dua2 tray tu, aku ingat benda tu patot ada kat opis je.. huhuhu

  2. Huzaifah ibnu Yaman
    November 15, 2011 at 4:14 PM

    betul lah, lain la kalau dia buat bisnes sendiri, meniaga ka kan? baru la betui, ada pejabat sendiri kat umah macam aku nie… cuma tadak tray je la, semua kat dinding ja…

    kalau rumah ada anak kecik, memang ofis akan kena kacau sikit la… hahaha, macam aku.
    cik adik tu rajen nak menolong. tapi aku suruh dia tolong bentang paper atas meja, angkat pinggan nasik, tolong buang sampah dan tolong letak baju dah pakai dalam raga kat tepi mesin basuh dan juga tutup pintu.

  3. Huzaifah ibnu Yaman
    November 15, 2011 at 4:15 PM

    tapi masa aku jadi chegu dulu, memang kerja tu akan bawak sampai ke rumah la. takdan nak buat kat sekolah

    • November 15, 2011 at 4:44 PM

      Keh keh keh.. Hang penah jadik chegu ke nandre ‘bergedil’ harrison? tak penah aku tau pon.. hahaha…

      Hang mengajar apa bro? Subjek memasak ka? Ajaq budak2 masak bergedil ek? hehehehee…

  4. Huzaifah ibnu Yaman
    November 16, 2011 at 9:28 AM

    tu la hang, tau tau ja aku dah jadi Librarian ja masa hang praktikal kat sini hahahahaahahahaa…

    sebelum tu aku dah kerja macam-macam… heheheheheeeee

    subjek tido dalam kelas la apa lagi hahahahahahaaaa

    • November 16, 2011 at 9:37 AM

      Kih kih kih.. lawak la bro kalo hang jadik cikgu, aku tk dpt bayangkan camne.

      Memang takleh jadik guru contoh la pasai hang suka simpan rambot panjang… hahaha…

  5. Huzaifah ibnu Yaman
    November 16, 2011 at 3:48 PM

    tapi masa aku mengajaq kat sk sek 24 tahun 2003 dulu nie, aku dan la simpan rambut panjang sikit ja la… hehehehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s