Home > WoRD LiFe > Pirate of the Curry-beans

Pirate of the Curry-beans

Caption: Pirate of the Curry-beans sedang beraksi ataih kapal yang takleh berlayar. Blasah je la labu, janji hepi-hepi selalu. 8)

Categories: WoRD LiFe
  1. Huzaifah ibnu Yaman
    December 7, 2011 at 1:59 PM

    kapai tu suatu ketika dulu memang belayar dalam tasik shah alam tu, lepas beberapa ketika ianya hanya dijadikan sebagai hiasan saja sehinggalah masa hang ambek gambaq nak hang ataih kapai tu..

    • December 7, 2011 at 3:31 PM

      Ye la, bila dah pencen jadik camtu la kapainya…. huhu
      Teringat aku entry tribute utk hang dulu. versi pirate gak. haha

      piratesofthecaribbean_1.jpg

  2. Huzaifah ibnu Yaman
    December 8, 2011 at 2:12 PM

    hahahahaha siap boh gambaq aku lagi tu… makaseh la bang amien yang mulia, hang memang memahami hobi dan kesukaaan aku

  3. December 8, 2011 at 2:22 PM

    Hahaha.. ni entry yg aku buat dulu masa keje kat PLF. dlm tahun 2007 camtu aa…

    Tetiba plak teringat ada gambaq ni, sbb tu aku kasi tampal… hahaha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

