Home > WoRD LiFe > Pustaka Awam Selangor versi baru

Pustaka Awam Selangor versi baru

Assalamualaikum.

Teringat plak Entry Encik Nandre ‘Bergedil’ Harrison tempohari mengenai perasmian Perpustaakan Awam Selangor yang baru. Memang teruja la kalo sapa-sapa pertama kali datang tengok Library tu. Dengan panorama di tepi tasek yang memukau pemandangan, disertai pula dengan fasiliti-fasiliti baru yang ceria-ceria cikgu rubina pasti menggamit ramai pengunjng untuk datang lebih kerap ke situ.

Aku pun pergi gak masa perasmian tempohari, tapi aku pegi waktu pagi hari je la sebab nak menghantar orang umah aku pegi keje kat sana. Kira macam menghadirkan diri gak la tu. Hahahaha. Memang menarik Library yang baru ni, jauh berbeza dari yang lama dulu; kusam, gelap dah macam rumah hantu je kalo pegi level bawah tu. Jadi masa perasmian haritu ada la satu brochure yang menarik perhatian mengenai perkhidmatan yang disediakan kat sini.

Jadi kali ni aku nak kongsikan benda ni untuk tatapan bersama supaya korang semua tau apa yang ada kat Perpustakaan Awam Selangor yang baru tu. Layaann….

Categories: WoRD LiFe
  1. Huzaifah ibnu Yaman
    December 16, 2011 at 11:22 AM

    aku dah pi library nie, memang kelasssss…

    aku dah masuk 6d theatre tu. bayaq rm 10.00 ja, rasa macam naik roller coaster betui betui punya, aduhai… jantung lari sikit la…

    anak aku pon suka lari-lari dalam library bhg kanak-kanak

    • December 16, 2011 at 11:55 AM

      Baguih2… aku tau tu memang akan jadik destinasi hang punya.

      kalo nk bwk anak2 pi main sana memang sesuai skali. terbaaekk!

  2. Huzaifah ibnu Yaman
    December 16, 2011 at 2:12 PM

    ya, anak aku rasa seolaholah library tingkat bawah tu dia yang punya, sekali dengan PC Mac tu dia layan walaupon tak buleh bukak hhehehee

    • December 16, 2011 at 3:19 PM

      Keh keh keh… kena daftar keahlian tuk anak hang tu bro.

  3. Huzaifah ibnu Yaman
    December 19, 2011 at 5:15 PM

    dah daftar dah.. kad daftar pon dah dapat pon, aku pon dah daftar semenjak april 2011 yang lalu…
    bini aku pon dah daftar jugak, abeh anak beranak jadi ahli library yang mulia nie…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s