Home > WoRD LiFe > Penyeri hidup kami…

Penyeri hidup kami…

Aina Zahraa & Asyraff Khalish

Categories: WoRD LiFe
  1. yanty
    February 22, 2012 at 1:17 PM

    Nape tak update dekat Generasi ke-2 warga IS223 ?

    • February 22, 2012 at 1:43 PM

      Lupa password.. kui kui kui.. malas ah nk jenguk dh, sapa yg dok tgk?

  2. yanty
    February 22, 2012 at 2:48 PM

    erm xdak org tgk pun, aina 2 pun anak kita..

  3. Huzaifah ibnu Yaman
    February 22, 2012 at 2:58 PM

    hahahahaaa, fuyo, amien dah ada dua org pewaris harta karun…

    • February 22, 2012 at 3:12 PM

      Hahaha… harta karun pon tk berapa nk ada, nk wariskan camne.

      Tapi la, pelan2 kayoh. anak dh buleh berdikari sket nanti baru leh kumpol harta, tu pon kalo ada rezeki la… hehe, jom join da klub!

  4. Huzaifah ibnu Yaman
    February 23, 2012 at 12:39 PM

    harta karun itu adalah ilmu pengetahuan yang hang akan bagi nanti, itu lebeh bermanfaat supaya depa akan jadi manusia berilmu dan berguna serta berjasa kepada nusa dan bangsa… hehehehehehehehe

    “takdak apa yang nak bagi kat hang, tapi ilmu pengetahuan ni la saja yang ayah buleh bagi kat hangpa” skrip cherita Melayu.

    Hargailah ilmu pengetahuan karna manusia yang berilmu adalah tidak sama dengan yang sebaliknya.

    • February 23, 2012 at 12:55 PM

      Ya ya ya …betui2..

      Tapi skrip melayu pak aku lain sket, bunyinya camni: “takdak harta yg abah boleh beri kat ko, tapi hanya pelajaran saja la yang ada”

      Sama kan?

  5. yanty
    February 23, 2012 at 1:02 PM

    fuyoo,org pahang kata ‘takdak’ jugak ka?bkan xde..kuikui.cm xbtl je ayat 2?

    • February 23, 2012 at 4:35 PM

      Yaa.. tu dia org perak mai memperbetulkan ayat org… hehehe…

  6. Huzaifah ibnu Yaman
    February 23, 2012 at 5:08 PM

    hahahahahaha.. org perak lwn pahang = pehang hahahahahaa

    hang perak,

    lebeh kurang ja ayat tu, maksud yang sama…yanty dah start kerja ka?

    • February 23, 2012 at 5:25 PM

      Hahahaha siot je. hang lagi la tk boleh belah.

      Org perak lwn sekinchan = pechan. hahhaha. baik shin chan teros lagi best.. hahaha…

      Dia blom keje lagi, cuti 3 bulan wooo… manyak syok..

  7. yanty
    February 24, 2012 at 1:11 AM

    En Huzaifah Ibnu Yaman : Mana start keja lagi..baru 3 minggu..hehehehe…dok ada lagi 69 hari lagi dok kat rumah goyang kaki..

    En Amien7 : Manyak syok wooo…sila jangan jeles na..hahaha..perlis, kedah, penang n perak bahasa lebih kurang sama, yang tak sama pahang ja…huhuhuhu…

    • February 24, 2012 at 10:40 AM

      Bagus la cuti lama lagi, buleh lipat2 baju kat umah…kui kui kui

  8. April 8, 2013 at 12:09 PM

    as-salam ..salam perkenalan..comel anak-anak awk…happy family

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s