Home > WoRD LiFe > Kalau rabun…

Kalau rabun…

Ni aku jumpa salah satu teknik kepada mereka yang rabun jauh untuk melihat secara normal tanpa menggunakan cermin mata. Enjoyyyy….

Categories: WoRD LiFe
  1. Huzaifah ibnu Yaman
    March 8, 2012 at 9:24 AM

    wah kena beli Galaxy Y la nie nanti, aku nak tangkap la satu galaxy tu… buat ganti spec aku nie.. nampak macam cherita Space 1999 sikit ataupon Star Trek…

    • March 8, 2012 at 10:08 AM

      Hahaha.. aku nak carik spec cyclops X-Men tu, baru kool.. mana ada juai hah?

  2. March 8, 2012 at 2:17 PM

    haha..aku klu tak jump cermin mata memang hangin satu badan..ye la bukan boleh miskol mcm handphone..

    • March 8, 2012 at 2:20 PM

      So buleh puan myasara buleh try ye cara camni. letakkan henpon dpn mata, on-kan mode camera dan zoom… pastu buleh la cari kat mana spek anda berada. kui kui kui…

  3. Huzaifah ibnu Yaman
    March 8, 2012 at 4:35 PM

    kak uda punya spek power tak kuat kan? tapi bila bukak spek tu, mata kak uda jadi besaq la jadinya…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

