Home > WoRD LiFe > Bye Bye Baby…

Bye Bye Baby…

Assalamualaikum.

Setelah menghabiskan kira-kira 10 tahun bersama.

Setelah tamatnya pusingan odometer ke angka 98,000.

Hilang akhirnya bau-bauan minyak 2T.

Tiada lagi deruan ekzos berasap yang bising.

Tinggalkan memori pahit dan manis dalam sanubari.

Akhirnya…… Bye Bye Baby…



Raptor_X7 [2001 – 2012] Rest in peace…

Categories: WoRD LiFe
  1. March 14, 2012 at 11:46 AM

    motor dah rosak ke? atau dah jual..hehehe

  2. Huzaifah ibnu Yaman
    March 14, 2012 at 12:10 PM

    apakah kesudahan raptor_x7 tu wahai sang amien purba sari?

  3. March 14, 2012 at 1:16 PM

    Motor legend bernama Raptor_X7 ni dh selamat dimiliki oleh owner baru….. waaaaa sedihnya…

    Jual pon atas sebab2 tertentu… RIP babeh!!

  4. Huzaifah ibnu Yaman
    March 14, 2012 at 2:16 PM

    ok la tu, dapat duit… rejeki hang la tu…
    anak dua org tu kena ada pitih lebeh sikit,

    • March 14, 2012 at 2:29 PM

      Parking kat umah penoh la bang nandre… kena clearkan sket. huhu

  5. yanty
    March 14, 2012 at 4:31 PM

    bukan nak dapat baby baru ke?

    • March 14, 2012 at 4:54 PM

      Oit oit jgn pecah rahsia….

  6. Huzaifah ibnu Yaman
    March 14, 2012 at 5:13 PM

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa amien buat baby lagi ka?
    fehhhhhhhhhhh kenchang betui la

    • March 14, 2012 at 5:35 PM

      Mana ada, beliau bergurau je tu….. hahaha

  7. aTan
    March 14, 2012 at 10:24 PM

    nape tak cakap awal2…boleh aku beli buat tugu depan rumah MJ…

    • March 14, 2012 at 10:52 PM

      Hahaha.. siot je. cukup la sebijik ex-CS151 tu jadik tugu. tak payah nak tambah2 lagi, buat semak rumah je… hahaha..

      Kalo nak gak hanto je elit ko tu kat umah MJ buat tugu kat sana. haha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s