Home > WoRD LiFe > IS223/B [2004-2006] Memorial Blog

IS223/B [2004-2006] Memorial Blog

Assalamualaikum.

Bila bercerita mengenai kenangan lalu, sudah pasti ramai yang tersenyum mengenangkannya. Biarpun peristiwa pahit manis tersebut mungkin sudah lama berlalu, tetapi kenangannya tetap akan kekal utu dalam sanubari hingga ke akhir hayat.

Aku juga begitu, punyai memori yang kuat mengenai peristiwa yang lepas. Yang paling enak untuk diingati ialah pada zaman bergelar pelajar. Pejam celik pejam celik sudah 6 tahun aku meninggalkan alam Universiti. Lebih tepat UiTM. Banyak kenangan suka duka, pahit manis yang tercatat dalam buku memori aku. Pada zaman itu hidup memang enjoy, tak banyak perkara yang perlu difikirkan. Hanya perlu bimbang mengenai exam sahaja. Hahaha.

Zaman belajar memang seronok. Kawan-kawan keliling pinggang, lebih syok kalau ada yang jenis sekepala. Tentu ada saja benda-benda menarik nak dibuat. Masih segar dalam sanubari mengenai rakan-rakan yang bermacam ragam. Ada yang perangai baik, ada yang masuk air, ada yang skema dan macam-macam. Jadi aku terjemahkan sedikit sebanyak memori yang ada dulu dalam blog khas untuk rakan-rakan sekelas aku di UiTM Puncak Perdana dulu. Khusus buat bekas pelajar IS223/B tahun 2004 hingga 2006. Ku dedikasikan blog ini khas buat anda semua sebagai kenang-kenangan. Layannnn…

clan223.wordpress.com

Categories: WoRD LiFe
  1. legend
    March 19, 2012 at 2:15 PM

    yes brother..

  2. legend
    March 19, 2012 at 2:34 PM

    nampak gayanya geng geng yang nak komen kena ada akaun wordpress la jawabnya

    • March 19, 2012 at 2:43 PM

      Tu la pasal, arini baru aku tau…

      Kalo takde wordpress, buleh gak guna akaun facebook.. tapi payah sket camni, takleh la geng2 anonymus nk komen lagik..

  3. March 19, 2012 at 2:36 PM

    Huzaifah is back

  4. March 20, 2012 at 9:00 AM

    tu la, dah macam tak friendly macam blogspot la …

    • March 20, 2012 at 1:09 PM

      Betui bro, aku sokong.

      Aku pakai setting ni supaya sapa2 je buleh komen, so ilmu tu boleh diperbincangkan kat ruangan komen. kalau dh macam ni ropanya, agak terhad la yoeb.

      Jadik blog syok sendiri je la… huhu

  5. March 22, 2012 at 9:10 AM

    syok sendiri

    • March 22, 2012 at 10:03 AM

      Keh keh keh… tau takpe. layan je la bro.. tp ada effect gak la, aku dh jadik cam malas nk update je…. masalah betul…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

