Home > WoRD LiFe > Sakit Jiwaaaaaa….

Sakit Jiwaaaaaa….

Categories: WoRD LiFe
  1. April 3, 2012 at 12:18 AM

    ekekeke..ini memang mendatangkan marah!

  2. legend
    April 3, 2012 at 3:00 PM

    anak amin la

  3. legend
    April 3, 2012 at 3:13 PM

    hahahahaha selamat berjaya amin

    • April 3, 2012 at 3:56 PM

      Masak woooo kalo ada anak camni. kekadang buleh tension wooo menjawab soalan2 bernas dia…

  4. legend
    April 3, 2012 at 3:16 PM

    hehehehe

  5. legend
    April 4, 2012 at 9:43 AM

    malam tadi jugak aku banyak menjawab soalan-soalan anak aku… macam-macam tanya…

    • April 4, 2012 at 10:41 AM

      Keh keh keh… dia tau pak dia keje librarian. so buleh tanya macam2 kan? kelasssss…

  6. legend
    April 4, 2012 at 11:47 AM

    tu la, aku kena sediakan pelbagai jawapan yang geliga otak, aku nak makan budu selalu la… biaq pick-up lagi otak aku… sambel kunyah kismis.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

