Home > WoRD LiFe > Salam Aidilfitri 2012

Salam Aidilfitri 2012

Categories: WoRD LiFe
  1. August 15, 2012 at 3:20 PM

    kepada amien budak motor shah alam,

    tunggu kad raya aku masuk dalam peti surat hang na, esok la.. esok aku keroje lagi….

    • August 15, 2012 at 5:00 PM

      Rajen betui hang pos kad raya. mmg olskool beb… anyway, terima kaseh la banyak2… hehe

      Bukan hang sorang ja yg keja esok, aku sampai Jumaat pon dok ada kat opis ni lg brader. huhu

  2. legend
    August 16, 2012 at 8:50 AM

    bukan kad raya pos tapi dalam email ja,

  3. legend
    August 16, 2012 at 8:51 AM

    Jumaat aku nak buat final checking untuk logidtics, sebab suboh sabtu aku nak musafir

    • August 17, 2012 at 10:18 AM

      Cantekk bro. kesempatan ni aku nk ucapkan slmt hari raya kat hang, mohon ampun dan maaf andai ada salah silap selama ni.🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

