Home > WoRD LiFe > Undur diri…..

Undur diri…..

Adakah ini masa yang sesuai untuk mengundur diri dari dunia blogging? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[Thinking]………………………………………………………….

Categories: WoRD LiFe
  1. sue
    September 24, 2012 at 4:55 PM

    me too…hurmm

    • September 24, 2012 at 5:02 PM

      I need fresh air… maybe totally undur diri atau berehat sementara? Tak dpt decide lagi.. hahaha…

  2. aTan
    September 24, 2012 at 11:36 PM

    rilek laa bro…jumpa aku kat hukm 25-27/9 nie

  3. September 28, 2012 at 12:18 PM

    belom lagi, teruskan blogging demi akai yang panjang

    • October 2, 2012 at 1:52 PM

      Masih memikir samada utk quit atau tak. adoiiiiii…. penat2… hehe

  4. September 28, 2012 at 12:19 PM

    lama tak komen kat blog amien ie, sibuk sikit la…

  5. October 1, 2012 at 5:11 PM

    sy menyarankan abg amien jgn berhenti blogging ni.tQ~

  6. October 5, 2012 at 11:41 AM

    amien, aku perlukan hang untuk aku mengomen…. sebab bila dah ilang sorang, maka idea dan akai aku akan kurang sikit, maka hang kena teruskan berkarya dalam internet. Berkarya demi memajukan diri dan memanjangkan akai dan umor.

    • October 5, 2012 at 2:22 PM

      Pehhh terharu beb masih ada org memerlukan komen2 dari aku. haha..

      Tengok la macam mana, kalo ada kesempatan Insyaallah aku slow2 la updates dalam page ni. Skrg sibuk ngan kerja bro. huhu

  7. sufi
    October 7, 2012 at 1:38 PM

    chayok2.! amien..

  8. October 12, 2012 at 3:39 PM

    takpa amien, aku pon sebok jugak, tapi memandangkan buku kita ni adalah penting untuk informasi masa depan, lagi 20 tahun, 30 tahun, 50 tahun akan datang… benda ni dah jadi Rare!!!! bro.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

