Home > WoRD LiFe > Tips mengenyangkan

Tips mengenyangkan

roti

Jika ingin mencari roti yang ‘mengenyangkan’, lihat pada kolum “per 100g” pada ruangan maklumat pemakanan pada pek roti, dan pilih jenis / jenama roti yang mempunyai nilai gram “serabut diet” (dietary fibre) yang paling tinggi. Ini adalah tip paling umum untuk mencari jenis roti yang ‘mengenyangkan’.

Categories: WoRD LiFe
  1. February 27, 2013 at 12:02 PM

    amien, aku makan biskut lutut setiap pagi pon dah mengenyangkan… aku tak cerewet sangat pasai makan ni, yang penting ada kopi o atau milo o… tu ja..

    Tapi cakap hang la, gardenia putih memang aku makan buat makanan tengah hari.. ganti nasik… aku cicah kopi o ja…

    • February 27, 2013 at 12:14 PM

      Hahahah, entry ni memang aku dedikasikan khas untuk hang…

  2. February 28, 2013 at 2:23 PM

    semalam pon aku beli Gardenia, hari ni pon sama, beli Gardenia panjang.. senang buleh makan banyak kali…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

