Home > WoRD LiFe > Legend

Legend

legend

#Rare and Legend

Categories: WoRD LiFe
  1. March 8, 2013 at 12:37 PM

    rumah mak aku kat kampong maseh ada lagi ini dapor minyak geh (gas)… dia punya sumbu guna tali kain puteh tu… bapak aku panggei dia dapor chimney…hehehehehehehehhehee.

    satu lagi jenis yang ada double dapor… bekas minyak dia dok tengah-tengah, senang nak tengok kalau minyak dah nak abeh…

  2. March 8, 2013 at 12:37 PM

    baru aku perasan la, ada nama aku kat situ ….

    • March 8, 2013 at 3:31 PM

      Kah kah kah… poyo la lu…

      Tapi kebenarannya generasi skrg dah tentu tak penah ada kesempatan nak tengok benda2 macam ni. huhu

  3. March 13, 2013 at 1:29 PM

    memang aku rasa teruja dan bangga karna nama dan gadget tu berkaitan dengan hidup aku…

    ICT fest kat alam sentral… ipad murah depa jual banyak la

    • March 13, 2013 at 3:08 PM

      Baguih dok ada tu bro. Wei hang2 tengok2 sikit kat opis tu, aku dah pos sticker warung motard utk hang. special delivery tu.

  4. March 14, 2013 at 12:40 AM

    baguihh na amien, hang dok simpan lagi dapuq rumah mak hang punya..ekeke

  5. March 19, 2013 at 2:08 PM

    ini lagu sheila on 7, aku beli tape dia tu.. beli kat kompleks pkns shah alam…

  6. March 19, 2013 at 2:08 PM

    aku belom dapat lagi sticker tu…betui ka alamat tu?

    • March 19, 2013 at 2:39 PM

      Aik lambatnya. Betui la bang, amek dari website PLF. takpa la, tunggu je la. huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

