Home > WoRD LiFe > Berani Kerana Benar ~ Yasin Sulaiman feat. Faizal Tahir

Berani Kerana Benar ~ Yasin Sulaiman feat. Faizal Tahir

Berani Kerana Benar ~ Yasin Sulaiman feat. Faizal Tahir

Bagai pasak gunung bumi terbentang
Tidak goyah walau dilanda angin kencang
Kerana ianya bagaikan kebenaran dan kemestian

Bagai deras sungai setelah hujan
Tak putus walau dibelah seribu pedang
Mengalir bagaikan ianya kepastian
Tak kan terhalang

Berani kerana aku benar
Tiada apa harus ku takutkan
Ku berdiri teguh

Bagai deras sungai setelah hujan
Tak putus walau dibelah seribu pedang
Mengalir bagaikan ianya kepastian
Tak kan terhalang

Berani kerana ku benar
Tiada apa harus ku ragukan
Ku berdiri teguh

Tiada apa harus ku ragukan

Berani kerana aku benar
Kerana aku benar
Aku berani kerana ku benar
Tiada apa harus ku takutkan
Ku berdiri teguh (kerana aku benar)

Berani kerana benar
Tiada apa harus ku takutkan
Ku berdiri teguh

Aku berani kerana aku benar (kerana aku benar)
Tiada apa harus ku ragukan
Ku berdiri teguh
Berani kerana aku benar

Categories: WoRD LiFe
  1. April 30, 2013 at 1:32 PM

    perjuangan yang dalam proses.

  2. May 2, 2013 at 4:45 PM

    ini sat-sat akher kempen, macam-macam buleh berlaku, kerja membawa masuk pengundi tidak dikenali sedang diterbangkan ke Selangor dan lain-lain tempat panas…Beware!!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

