Home > WoRD LiFe > Ku jejak jalan yang berliku….

Ku jejak jalan yang berliku….

19062013(006)

As salam. Finally, XTM ni sampai jugak buat pertama kali ke PLF. Tempat yang special buat aku kerana tempat itulah permulaan kerjaya hidup aku. Dah lebih setahun rasanya aku tak menjejakkan kaki ke sini. Memang betul, sehinggakan aku dah hampir sesat dek kerana adanya pembangunan baru kat kawasan ni yang mana jalan lamanya sudah totally berubah berbanding dahulu.

Tapi walaubagaimanapun, akhirnya bertemu juga destinasi PLF ni. Cukuplah sekadar singgah sekejap untuk melepaskan rindu kat tempat yang satu ketika dahulu aku bertapa hari-hari mencari rezeki selama setahun 7 bulan. Dan sudah pasti fenomenanya sekarang sudah jauh berubah, hanya tinggal beberapa orang sahaja staf lama yang se-batch dengan aku dulu. Yang lain sudah pastinya angkat kaki membawa haluan masing-masing.

Alhamdulillah, sampai jugak hajat nak ke mari walaupun berdepan kekangan masa. Sekian.

Categories: WoRD LiFe
  1. June 21, 2013 at 3:21 PM

    amien motard, makaseh karna maseh setia menyokong kami kat jalan p8h nie… bukan senang nak dapat kawan-kawan yang mau mai balek ke sini… aku bukan mengata depa, aku pon paham sebab kekangan masa dan ketika yang membuatkan susah nak berjumpa kembali.

    amien, tak dan nak pi try motor hang hari tu, hang mai ja, aku ada meeting, hang mai ja, aku ada meeting…

    makaseh amien.

    • June 21, 2013 at 4:03 PM

      Aku pon sibuk sgt skrg, tp haritu ntah camne rasa mau pegi sana. Zooom la kejap. hahahaha… Layan beb…

  2. June 21, 2013 at 3:22 PM

    Tapi kawan-kawan yang biasa kita kenai, depa macam mana pon, mesti mai singgah sini kalau depa mai ke Putrajaya atau KL… kelasssssssss…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

