Home > WoRD LiFe > History of radio

History of radio

History of Radio

Categories: WoRD LiFe
  1. November 27, 2013 at 1:59 PM

    Kat rumah aku kat Tepen ada sebuah radio lama satu speaker, satu kaset deck, dan dua volume control.. brand———————— SANYO… beli tahun 1981 kat Penang. Ini merupakan permintaan abg aku masa dia lepaih periksa SRP tahun tu. Maka arwah bapak aku dan dia naik motor dari Kuala Kangsor ke Penang, untuk beli radio tu… jauh betui.

    sampai la, radio tu maseh elok dan berbunyi.. mak aku dengaq Perak FM 104.1 di Tepen.

    • November 27, 2013 at 4:19 PM

      Dasattt cerita hang. Memang legend la semua harta benda hang, ada sejarah yg tersendiri.

      Kat kampung aku ada sebijik je mini kompo brand pioneer, dh rosak rasanya. berzaman dah tak bukak. huhuhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

