Home > WoRD LiFe > 2013 in review

2013 in review

Assalamualaikum. Seperti tahun-tahun yang lepas, pemilik WordPress akan diberikan laporan tahunan untuk blog penggunanya. Dan aku juga tak terlepas dari mendapat report untuk blog yang telah aku usahakan sejak dari tahun 2006 lagi.

Antara yang menarik perhatian aku sudah tentunya mengenai post yang paling mendapat perhatian ramai serta pengunjung yang paling banyak meninggalkan komen diruangan komen blog aku. Jadi aku paparkan sikit dekat sini. Untuk details, boleh click dekat ruangan link yang disediakan oleh WordPress.

01

02

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The Louvre Museum has 8.5 million visitors per year. This blog was viewed about 110,000 times in 2013. If it were an exhibit at the Louvre Museum, it would take about 5 days for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Categories: WoRD LiFe
  1. January 15, 2014 at 11:41 AM

    Wah, ini report tahunan 2013 sudah siap la… good job bro….
    Makaseh gang..

    • January 15, 2014 at 5:47 PM

      Hahahaha, tiap tahon wajib keluaq.

      Tahniah buat hang nandre kerna berjaya menjadi juara kategori peninggal komen paling byk.

      sila tinggalkan butiran nama, ic number dan telefon number untuk pihak kami hubungi bagi memberikan cenderahati iaitu merupakan sebijik mentol EX5 tajaan Osram sdn bhd. hahaha

  2. January 16, 2014 at 9:44 AM

    ya nama saya:

    Nandre
    IC:
    Tel:

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

